تصادف مرگبار پراید با درخت در اصفهان / 2 تن در دم جان باختند

حوادث نیوز: رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تصادف ( تصادف مرگبار پراید با درخت ) یک سواری پراید با درخت کنار خیابان و فوت ۲ نفر و مجروح شدن ۲ فرد دیگر خبر داد.به گزارش نیوز، سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در خیابان “کهندژ” بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک سواری پراید با درخت کنار خیابان برخورد کرده که متاسفانه ۲ سرنشین خودرو در دم فوت و راننده و دیگر سرنشین آن نیزبه شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور اصفهان تاکید کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده کنترل کامل بر وسیله نقلیه خود دارد و یک راننده با تجربه، شرایط خودرو، جاده و آب و هوایی را می سنجد و با سرعت مطمئنه حرکت می کند که امید است رانندگان عزیز در همه حال این مهم را رعایت کنند تا هنگام وقوع حوادث ناگهانی تسلط بیشتری بر خودروی خود داشته باشند و بتوانند بهترین عکس العمل را نشان دهند و از وقوع حوادث جبران ناپذیر پیشگیری کنند.( تصادف مرگبار پراید )

اخبار حوادث:

عکس های تکاندهنده از مرگ ۸ زن و مرد در تصادف جاده سرباز