3 پاسور تیم والیبال پیکان به کرونا مبتلا شدند

حوادث نیوز: ۳ پاسور تیم والیبال پیکان در آستانه رقابت‌های لیگ برتر به کرونا مبتلا شدند.به گزارش نیوز،  تیم والیبال پیکان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید راهی آمل شود تا مقابل هراز به میدان برود، اما خودروسازان با مشکل جدی پیش از عزیمت به آمل روبرو شده‌اند.

پیکانی‌ها روز شنبه تست کرونا دادند و روز دوشنبه هم جواب آزمایش‌ها اعلام شد. در این بین جواب آزمایش سه پاسور این تیم مثبت اعلام شد. با توجه به اینکه این تیم پاسور دیگری ندارد تا از حضور او استفاده کند، برنامه سفر خودروسازان به آمل هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

پیکانی‌ها موقتاً تمرینات خود را تعطیل کرده‌اند و احتمالا باید از فدراسیون درخواست کنند تا بازی هفته نخست آنها را به تعویق بیاندازد. با توجه به اینکه از زمان تست‌گیری تا زمان اعلام نتایج، بازیکنان کنار هم بودند پیکانی‌ها تصمیم گرفتند تا ۵ روز دیگر مجدداً تست بدهند تا در صورت منفی شدن جواب همه آزمایش‌ها، تمرینات خود را شروع کنند.

باشگاه والیبال پیکان

باشگاه والیبال پیکان یک باشگاه والیبال و یکی از باشگاه‌های باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان تهران می‌باشد که مکان آن شهر تهران مالک آن شرکت ایران خودرو می‌باشد. این تیم در لیگ برتر والیبال ایران با حریفان خود به رقابت می‌پردازد و با ۱۲ قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران می‌باشد. پیکان در آسیا نیز با ۷ قهرمانی باشگاه‌های آسیا به عنوان پرافتخارترین تیم از نظر کسب مدال است.تیم زنان این باشگاه در مسابقات لیگ والیبال زنان کشور شرکت می‌کند و در لیگ سال ۱۳۹۶ به مقام قهرمانی کشور رسید. ( پاسور تیم والیبال پیکان )

توپ کرونا روی تور والیبال