رسول‌پناه زنگ زد، آقای گل برنداشت!

  • کد خبر : 178414
  • 17 شهریور 1399 - 15:11
رسول‌پناه زنگ زد، آقای گل برنداشت!

به گزارش نیوز، پس از جدایی عجیب و غریب مهدی ترابی، روز گذشته دومین شوک نیز به پرسپولیس و هواداران این تیم وارد شد. علی علیپور یکی از بازیکنانی بود که قراردادش با سرخپوشان به اتمام رسیده بود. او در طول روز‌های گذشته چند بار برای تمدید قرارداد با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شد، اما توافقی برای عقد قرارداد حاصل نشد.

بر همین اساس دیروز مهاجم سرخپوشان با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در این باره نوشت؛ «هر قدر تلاش کردم، شرایط ادامه همکاری و تداوم افتخار پوشیدن این لباس خوشرنگ قرمز برایم فراهم نشد. به باشگاه و مدیرانش حق می‌دهم چارچوب مصوبی داشته باشند و نتوانند همه شرایط را فراهم کنند. اینجا نقطه جدایی است، اما نه از نام پرسپولیس و هوادارانش. می‌روم تا خودم را در فضای تازه‌ای محک بزنم، اما از امروز که این لباس را از تن خارج می‌کنم، کنار شما، هوادار این تیم هستم. با بردهایش می‌خندم و با باخت‌ها غمگین می‌شوم. وقت رفتن است. باید بابت تک‌تک دقایقی که به من فرصت داده شد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کنم، از خدا شاکر باشم و دست تک‌تک شما هواداران را می‌بوسم. از همه مربیان و کادر و اعضای تیم و مدیران هم بی‌نهایت ممنونم. خداحافظ. به امید سربلندی ارتش سرخ.»

بد نیست بدانید پس از انتشار این پست خداحافظی، سیل تماس‌ها از باشگاه پرسپولیس به علی علیپور سرازیر شد. برخی مسئولان و شخص مهدی رسول‌پناه با مهاجم اول پرسپولیس تماس گرفتند، اما علیپور جواب تلفن سرپرست باشگاه را نداد! گفته می‌شود علی علیپور مقصد بعدی خود را انتخاب و برای دریافت ویزای پرتغال اقدام کرده است. او می‌خواهد به تیم ماریتیمو برود و همبازی امیر عابدزاده شود بنابراین دیروز به تماس‌های باشگاه پرسپولیس جواب نداد. جالب آنکه شنیدیم آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به علیپور سقف قرارداد به علاوه یک میلیارد تومان هم به عنوان آپشن بوده است.

سقف قرارداد در پرسپولیس ۴ میلیارد تومان است و هیچ بازیکنی در لیگ بیستم بالاتر از این مبلغ دریافت نخواهد کرد! علی علیپور به این پیشنهاد هم پاسخ روشنی نداده و به نظر می‌رسد تصمیم نهایی خود برای جدایی از پرسپولیس را گرفته باشد. البته مربیان پرسپولیس هنوز کورسوی امیدی دارند که علیپور به خاطر یحیی گل‌محمدی در این تیم بماند چراکه سرمربی پرسپولیس در چند روز گذشته خیلی تلاش کرد او را در تیمش نگه دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=178414

ثبت نظر

-