سروش خردسالان و کودکان شهریور منتشر شد

  • کد خبر : 178345
  • 17 شهریور 1399 - 14:13

به گزارش ، ۹۹ شماره از ماهنامه سروش خردسالان، ویژه شهریور ماه از سوی انتشارات سروش منتشر و روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

در این شماره از سروش خردسالان که حال و هوای محرم با خود دارد، در سخن اول با اشاره به محرم متفاوت امسال از سال‌های گذشته از سروشی‌های خردسال خواسته شده است با توجه به برنامه‌های صدا و سیما دراین ایام، بر اساس داستان‌ها نقاشی کشیده و به آدرس مجله سروش ارسال نمایند تا آثار در فضای مجازی نشریه منتشر شود.

در صندوقچه این شماره کتاب راستی راستی بخورمت نوشته سوسن طاقدیس برای بچه‌ها معرفی شده است.

“میچکا” ، ورد جادویی، پسرک کاغذی در قاب جادویی این شماره معرفی می‌شوند.

قصه یک لیس بستنی، خانواده ورزشکار، قصه‌های باغ دوستی در قسمت ساختنی‌ها، “باد بزن دادنزن، بورانی ماست و اسفناج در آشپزی رنگی رنگی، نمایشنامه توتک و تراب، قصه خورشید همیشه تابان، داستان سعید و باباحاجی در دست‌های آسمانی از دیگر مطالبه این شماره از سروش خردسالان است.

شمارۀ ۳۴۲ سروش کودکان ویژه شهریور ماه منتشر شد

بنا بر این گزارش، همچنین ۳۴۲ شماره از ماهنامه سروش کودکان ویژه شهریور ماه منتشر و روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

 در سخن اول این شماره از سروش کودکان ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، از سروشی‌ها خواسته شده تا آثار نوشتاری و تصویری خود را با دو موضوع محرم و هفته دفاع مقدس که در شهریور ماه قرار دارد را ارسال کنند تا بهترین اثر پس از داوری در نشریه سروش چاپ شود.

خروس زیرک روباه کلک در خیمه نمایش، قرآن در تابستان، داستان سوار و مشک شهید در از آسمان تا زمین، آشنایی با فیلم‌های سینمایی با موضوع عاشورا با عنوان عاشورائیان، قصه حبه قند، آشنایی با سیستم عامل و… از دیگر مطالب این شماره از نشریه سروش است.

کلیپ‌های عاشورا، تو از بارون به نادون پناه بردی نیز در قاب رنگی معرفی شده است.

هتل کله‌پوک‌ها جلد اول و دوم نیز عنوان کتابی است که به نویسندگی شهرام شفیعی از سوی انتشارات سروش منتشر شده و در صفحه یار مهربان سروش کودکان معرفی شده است.

در صفحه نون و پنیر و پسته با عنوان “افسانه عروسک باران” از سروشی‌ها خواسته شده تا با استفاده از کارت‌های موجود در مجله برای دیگران قصه گفته و فیلم قصه‌گویی را برای سروش کودکان ارسال کنند.

در صفحه فکر بکر نیز قسمت آخر داستان فریدون و ضحاک قرار دارد و برای روایت داستان عکس شخصیت‌ها و قلعه  در صفحات بعدی مجله آورده شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این شمارۀ ماهنامه سروش کودکان می‌توانند به باجه‌های مطبوعاتی سراسر کشور مراجعه کرده، یا از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۹۴۹۱۳۰ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

گفتنی است نسخه الکترونیک این ماهنامه در کتابخوان الکترونیک طاقچه در دسترس علاقه‌مندان است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=178345

برچسب ها

ثبت نظر

-