پاسخ منفی یک لژیونر به گل‌محمدی

  • کد خبر : 178262
  • 17 شهریور 1399 - 12:55
پاسخ منفی یک لژیونر به گل‌محمدی

به گزارش نیوز، یحیی گل‌محمدی بدون هیچ سر و صدایی حدود ۱۴ روز با صادق محرمی، وکیل و مدیر برنامه‌هایش به گفتگو پرداخت تا زمینه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس را مهیا کند. صادق یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنانی بود که طی سال‌های اخیر به پرسپولیس آمد و در مدت نسبتاً کوتاه حضورش توانست نظر‌ها را به سمت خود جلب کند.

به خاطر درخشش جالبی که داشت، توسط سرتن چوک دستیار و مرد مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ خیلی زود به لیگ کرواسی رفت و با باشگاه دیناموزاگرب عقد قرارداد کرد. حتی چند افتخار هم در این باشگاه برایش رقم خورد، اما در نهایت به خاطر گل به خودی که در یکی از بازی‌ها داشت و البته کسب تجربیات بیشتر، در فصل قبل راهی باشگاه لوکوموتیو زاگرب شد. باشگاهی که به اندازه دینامو افتخار و بزرگی ندارد.

در این فصل، صادق نتوانست آن‌طور که همگان انتظار داشتند، بدرخشد و موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. از این رو، بازگشتش به ترکیب اصلی دینامو سخت‌تر از قبل شده و حتی بیم آن می‌رود که از لیگ کرواسی فاصله بگیرد. اگر این اتفاق رخ بدهد، رضایتنامه اش چندان گرانقیمت نیست و با یک پول اندک به باشگاه دیگری می‌رود.

درست در همین شرایط، یحیی گل‌محمدی از طریق دوست مشترکش با محرمی، سراغ صادق را گرفت. او تلاش زیادی کرد که این موضوع در سکوت کامل خبری انجام شود و بتواند محرمی را راضی به بازگشت کند. وقتی فهمید این بازیکن هنوز یک سال دیگر با باشگاه دینامو زاگرب قرارداد دارد، سراغ برنامه دوم جهت جذب بازیکن خارجی رفت و پیشنهاد قرارداد قرضی را داد.

طبق شنیده‌های ما، در مذاکره با باشگاه، مدیر برنامه‌های محرمی هم این موضوع را مطرح کرد که انتقال صادق به پرسپولیس سخت است زیرا احتمالاً باشگاه دینامو برای انتقال قرضی این بازیکن، رقم نسبتاً زیادی را طلب خواهد کرد ولی از آنجا که سرخپوشان به یک مدافع راست خوب احتیاج دارند، مدیران باشگاه تأیید کردند که در صورت رفع موانع اداری، حاضر به پرداخت چیزی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه صادق می‌شوند.

بحث‌ها داشت به شکل خوب و حرفه‌ای خود پیش می‌رفت که به یکباره خبر رسید محرمی قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد و تحت هیچ قیمتی به پرسپولیس برنمی‌گردد. او نه دنبال قرارداد قرضی است و نه می‌خواهد لیگی که در آن بازی می‌کند را تغییر بدهد. صادق می‌خواهد باز هم لژیونر بماند و به همین خاطر، پاسخ نهایی اش به باشگاه، یک جواب منفی بزرگ بود. یحیی باید به دنبال مدافع راست دیگری باشد، چون محرمی در یک کلام گفت که نمی‌آید!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=178262

ثبت نظر

-