پنجعلی: از حضور شجاع و کنعانی در تیم خوشحالم

  • کد خبر : 177783
  • 17 شهریور 1399 - 5:23
پنجعلی: از حضور شجاع و کنعانی در تیم خوشحالم

به گزارش نیوز، پنجعلی یکی از پیشکسوتانی است که حمایت قطعی خود از یحیی گل‌محمدی را بار‌ها نشان داده است. کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به ما گفت: «یحیی گل‌محمدی یکی از استعداد‌های مربیگری این مملکت است که از نسل جوان توانست خودش را ثابت کند. حالا یکسری می‌گویند، چون نتوانسته استقلال را ببرد، پس مربی خوبی نیست ولی من این موضوع را قبول ندارم و معتقدم پرسپولیس در همان دربی هم عملکرد خوبی داشت. حالا نیمه اول را از دست دادند، اما در نیمه دوم انصافاً پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و نتیجه باخته را با برد عوض کرد.»
او اضافه کرد: «بالاخره فوتبال ورزش اتفاقات است و ممکن است هزار اتفاق بیفتد، اما دلیل نمی‌شود که به خاطر یک باخت بگوییم این مربی بد است آن هم مربی در سطح یحیی گل‌محمدی که توانسته کار‌های بزرگی در این سال‌ها انجام دهد. پرسپولیس به وجود یحیی نیاز دارد و امیدوارم این مربی برای سال‌ها در تیم بماند و کارش را دنبال کند، اما برای آنکه موفقیتی پیش بیاید نیاز به ابزار است. الان یحیی ابزار می‌خواهد.»
پنجعلی ادامه داد: «تا جایی که می‌دانم مهدی رسول‌پناه تلاش کرده تا لیستی که یحیی گل‌محمدی تهیه کرده بود را به تیم اضافه کند. یکی، دو نفر دیگر هم قرار است پرسپولیسی شوند. اگر باشگاه بتواند بازیکنان فصل پیش را هم حفظ کند دیگر پرسپولیس هیچ غمی در فصل آینده ندارد و می‌تواند موفقیت‌هایش را ادامه بدهد. همه ما باید نسبت به این موضوع خوشبین باشیم.»
از پنجعلی که روزی مدافع میانی پرسپولیس بود در مورد عملکرد خط دفاع تیم پرسیدیم، که این‌طور پاسخ داد: «من فکر می‌کنم با وجود شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان پرسپولیس نقص و ضعفی در خط دفاع خود ندارد و می‌تواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. البته سیدجلال حسینی هم آنجاست که مثل یک لیدر کار می‌کند و به نظر من توانایی آن را دارد که یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند و به کارش مثل جوان‌های تیم ادامه بدهد. سیدجلال مهره مهمی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. فکر می‌کنم با این بازیکنان در خط دفاع، پرسپولیس فصل بعد هم برای قهرمانی به میدان برود.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=177783

ثبت نظر

-