تصادف مرگبار پراید با تیر چراغ برق در جنوب تهران / یک زن کشته شد + عکس

  • کد خبر : 176835
  • 16 شهریور 1399 - 13:39
تصادف مرگبار پراید با تیر چراغ برق در جنوب تهران / یک زن کشته شد + عکس

به گزارش نیوز، وقوع این حادثه رانندگی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر روز گذشته توسط شاهدان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۳ و ۲۱ به محل حادثه در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به بزرگراه بعثت روانه شدند.

بنا به اظهار علی اکبر باقری فرمانده آتش نشانان ایستگاه ۱۳، یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت در خیابان فدائیان اسلام به علت نامعلومی به یکباره از مسیر اصلی خود منحرف شده و با یک نفر عابر در خیابان برخورد کرد.

وی اضافه کرد: به دنبال این حادثه، خودرو سواری با تیر برق خیابان برخورد کرد که درجریان آن هر۴ سرنشین خودروی پراید و همچنین عابرپیاده دچار مصدومیت شدند.

باقری ادامه داد: عابر پیاده و دو نفر از سرنشینان قبل از رسیدن آتش نشانان به محل امنی منتقل شده بودند ولی راننده و یک نفر از سرنشینان در داخل خودرو سواری محبوس شده و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبودند.

مچاله شدن پراید در تصادف با تیر برق در جنوب تهران

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه با استفاده از ابزار تخصصی نجات، هر دو شخص محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

وی افزود: پس از معاینات انجام شده توسط عوامل اورژانس مشخص شد یک نفر از سرنشینان خودرو که زنی ۳۳ ساله بود در این حادثه جان خود را از دست داد ولی چهار نفر دیگر شامل دو زن و دو مرد و از جمله عابر پیاده در این تصادف مجروح شدند که برای انجام مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

باقری خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، محل حادثه را جهت بررسی علل بروز حادثه و انجام مراحل قانونی به عوامل پلیس راهور و نیروی انتظامی تحویل دادند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=176835

ثبت نظر

-