غربی‌ها از رفتارهای اسلام ستیزانه چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

  • کد خبر : 176365
  • 16 شهریور 1399 - 8:35
غربی‌ها از رفتارهای اسلام ستیزانه چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

 

 

به گزارش نیوز، رفتار اسلام ستیزانه غرب ( غربی‌ها از رفتارهای اسلام ) با عملکرد گروه‎هایی مانند داعش و وهابیت را نمی‌توان تفاوتی قائل شد.

اخبار بین الملل– مدت‌هاست که غرب با رفتار‌هایی به ظاهر متمدنانه و بر اساس شعار آزادی بیان و باصطلاح دموکراسی به ارزش‌های اسلامی اهانت می‌کند.

پاک‌ترین انسان‌هایی که تاریخ تاکنون به خود دیده، در این روش شیطانی به سخره گرفته می‌شون؛ در حالی که شخصیت‌های بزرگی، چون رسول اعظم (ص) که برگزیده خداوند هستند، بری از هر گناه و اشتباهی برای راهنمایی و رستگاری انسان‌ها مبعوث شده‌اند.

غربی‌ها حتی به پیامبر خود نیز اهانت می‌کنند؛ حضرت عیسی مسیح (ع) که در میان مسلمانان و در قرآن کریم ارزش والایی دارد و تاکنون مسلمانی به خود اجازه اهانت به ایشان را نداده، از سوی برخی مسیحیان به این پیامبر توهین می‌شود و حتی فیلم‌هایی علیه ایشان ساخته می‌شود که نشان دهنده عمق کینه جریان‌های افراطی علیه مذهب است.

دین زدایی در فرهنگ غربی تازگی ندارد، غرب با دوری از مذهب به مادی گرایی روی آورد چرا که اعتقاد داشت و دارد، دین و مذهب مانع پیشرفت‌های انسان است؛ به همین خاطر سعی کرد تا مردم را از دین دور کند و تنها در اندیشه سرمایه و مادیات باشد.

روشی که غربی‌ها در اداره جوامع خود در پیش گرفتند، روشی محدود به حاکمیت خود نبود، آنها سعی کردند تا این سبک را به دیگر جوامع بشری نیز تسری دهند و با تهاجم فرهنگی خود مردم جهان را تحت تأثیر تفکرات پلید و شیطانی ضد دینی قرار بدهند.( غربی‌ها از رفتارهای )

اگر اکنون می‌بینیم در برخی نقاط در جهان اسلام باصطلاح افراطیون اسلام گرا سر برآورده‌اند و خود را مسلمان واقعی و نشر دهنده احکام اسلام معرفی می‌کنند و با رفتار‌های خود خشونت و جنایت را ترویج می‌دهند، نتیجه و دستاورد اقدامات غرب برای پرورش چنین گروه‌ها و تفکرات است.

غربی‌ها به بهانه آزادی بیان، به همه مقدسات جهان اسلام و مقدسات خود توهین می‌کنند و نام آن را «آزادی بیان» می‌گذارند و سران کشور‌های غربی نیز از این روش حمایت می‌کنند.

معنویت و اخلاق در میان جوامع غربی از بین رفته و دلیل آن نیز دین ستیزی تفکر لیبرال سرمایه داری حاکم بر نظام غرب است.

اکنون با اسلام ستیزی که غرب به راه انداخته است، نگرانی شدید حاکمان فرهنگ غربی از نفوذ و تأثیر مثبت فرهنگ اسلامی است.

غرب نگران آن است که نفوذ اسلام در میان افکار مردم خود، یک آندلس دیگر، اما عکس آن در اروپا و غرب اتفاق بیفتد.

اگر در جنگ‌های صلیبی که اروپا علیه مسلمانان به راه انداخت و از رواج فریب و فساد در میان مسلمانانی که تمدنی نوین در اسپانیا و ایتالیا ایجاد کرده و باعث پیشرفت‌های بزرگی در این منطقه شده بود، باعث سرنگونی حکومت‌های اسلامی شد، اکنون شرایط به گونه دیگری در حال شکل گیری است، اسلام در حال نفوذ فرهنگی و معنوی در میان کشور‌های غربی، بدون جنگ است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که غرب سعی دارد با پرورش و تأسیس گروه‌های افراطی به ظاهر اسلامگرا، وجهه جهان اسلام را تخریب و از آن یک تفکر خشن، جنایتکار و پلید بسازد؛ در حالی که پدیده افراطی گری نتیجه اسلام آمریکایی و اروپایی است.( غربی‌ها از رفتارهای )

اسلام ناب محمدی (ص) به دور از چنین رفتار‌های غیر انسانی است و تاریخ گواه آن است که رسول مکرم اسلام (ص) چگونه حکومتداری کردند و پس از ایشان نیز ائمه اطهار (ع) به هنگام حکومت و ولایت رویه پیامبر را در پیش گرفتند.

اهانت به پیامبر اکرم (ص) در فرانسه و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، این کتاب مقدس که راهنمای همه بشریت است، نمی‌تواند مانعی بر سر راه نفوذ و تأثیر فرهنگی و معنوی اسلام در جهان غرب شود بلکه باعث خواهد شد افکار عمومی غرب توجه بیشتری به عمق قرآن و شخصیت پیامبر و ائمه اطهار داشته باشند چرا که کنجکاوی آنها را برانگیخته خواهد کرد.

خوانندگان را به این سخنان «فرانسیس فورد کاپولا»، کارگردان آمریکایی ارجاع می‌دهیم.

او در یک نشست گفته بود «مشکلات دنیا خیلی غم انگیز است اما اگر قرآن را بشناسید، اولین کلمات قرآن این است؛ به نام خداوند بخشنده و مهربان. ستایش خدایی که پروردگار جهان است. خداوندی که بخشنده‌ترین و مهربان‌ترین است. کسی که پادشاه روز جزاست. بخشندگی و مهربانی از آن اوست، در صفحه اول دوبار تکرار شده است. ما تو را می‌پرستیم و از تو می‌خواهیم راه درست را به ما نشان بدهی، راه درستکاران، نه راه گمراهان و کسانی که نسبت به آنها خشمگین هستی. هر کسی که این دین زیبا را بشناسد، که نقطه عطف در قرن سیزدهم بوده، تمدنی اسلامی که به ما ریاضی و علوم را معرفی کرد، همه می‌دانند که ریشه اصلی این دین دو کلمه است، این است که، خداوند بخشنده و مهربان است و ما به آن خدا اعتماد داریم؛ که ما را در این فتنه‌ای که به مردم آسیب می‌رساند نجات خواهد داد، خداوند عذاب مردم را نمی‌خواهد، خداوند بخشنده و مهربان است و این تمام حرف من است.» ( غربی‌ها از رفتارهای )

و باید یقین داشت، نفوذ و تأثیر قرآن و اسلام بر روی کارگردانی، چون « فرانسیس فورد کاپولا »، گسترش خواهد یافت و با توجه هر چه بیشتر مردم جهان غرب روبرو خواهد شد.

اخبار نیوز را دنبال کنید ….

آزار شیطانی دختر ۱۷ ساله در خانه پسر ۱۹ ساله تهرانی

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=176365

ثبت نظر

-