مظفری: قبل از گل دوم تراکتور، خطای هند رخ نداد

  • کد خبر : 174943
  • 15 شهریور 1399 - 8:51
مظفری: قبل از گل دوم تراکتور، خطای هند رخ نداد

به گزارش نیوز، نوید مظفری درباره قضاوت فینال جام حذفی گفت: قضاوت این بازی خیلی سخت بود و از همان ابتدای بازی برخورد‌های بازیکنان ۲ تیم نشان می‌داد این بازی پرحاشیه خواهد بود. در مجموع اعضای تیم داوری این بازی قضاوت خوبی داشتند و نمره قبولی گرفتند. اتلاف وقت‌های زیاد و وقت‌های اضافه اعلام شده تنها نکته فینال جام حذفی بود که داور می‌توانست یکی، دو دقیقه بیشتر وقت اضافه بگیرد. وقت‌های تلف شده جزو اختیارات داور است که هر قدر تشخیص بدهد، این زمان را حساب می‌کند.
مظفری افزود: خطای بازیکن تراکتور در دقیقه اول روی رضاوند، بازیکن استقلال باید از سوی داور گرفته می‌شد. البته بنیادی‌فر ترجیح داد دقایق ابتدایی بازی را با تذکر پیش ببرد. بازی درگیرانه بازیکنان ۲ تیم باعث شد بنیادی‌فر در دقیقه ۶ مجاب شود میثم تیموری را به علت خطای بی‌ملاحظه با کارت زرد مواجه کند. فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال در دقیقه ۹ خطا روی میثم تیموری مرتکب شد که این خطا هم مستحق کارت زرد بود. توپ در دقیقه ۳۴ قبل از به ثمر رسیدن گل دوم تراکتور به دست بازیکن این تیم خورد که این موضوع باعث اعتراض استقلالی‌ها شد. با توجه به فاصله کم میان ۲ بازیکن، شرایط طبیعی دست بازیکن تراکتور و سرعت بازی، تصمیم داور بر اعلام نکردن خطا درست بود. تکل بی‌مورد اکبر ایمانی در دقیقه ۳۸ باعث شد بنیادی‌فر به درستی به این بازیکن کارت زرد بدهد. مسعود ریگی در دقیقه ۴۶ خطای بی‌ملاحظه‌ای روی اکبر ایمانی مرتکب شد که به درستی کارت زرد گرفت.
مظفری در پایان گفت: اسماعیلی‌فر در دقیقه ۵۱ تعادل خود را در محوطه جریمه حریف از دست داد که داور بازی به درستی ادامه دیدار را اعلام کرد. بازیکنان استقلال ۲ مرتبه تعادل خود را در دقیقه ۸۸ از دست دادند، اما داور با جاگیری خوب خود به درستی این صحنه‌ها را خطا اعلام نکرد. فرشید اسماعیلی به علت شبیه‌سازی به درستی کارت زرد از داور گرفت. رفتار غیرحرفه‌ای ساکت الهامی سرمربی تراکتور عجیب بود و کمتر در فوتبال خودمان این برخورد زننده با داور و مسئول مسابقه را دیدم. کمیته انضباطی باید با این رفتار‌ها برخورد جدی کند تا کسی به خود اجازه ندهد حرمت داور را به این صورت زیر سؤال ببرد و رفتار این مربی قابل باور نبود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=174943

ثبت نظر

-