گروه ۱ لیگ ملت‌های اروپا؛ آتزوری سرحال و هلند بی‌مربی

  • کد خبر : 173940
  • 14 شهریور 1399 - 7:50
گروه ۱ لیگ ملت‌های اروپا؛ آتزوری سرحال و هلند بی‌مربی

به گزارش نیوز، لیگ ملت‌های اروپا امشب با برگزاری دیدارهای گروه ۱ ادامه پیدا خواهد کرد. ایتالیا مثل انتخابی یورو ۲۰۲۰، بوسنی را پیش رو خواهد داشت و هلند در دیداری حساس به مصاف لهستان خواهد رفت.

ایتالیا – بوسنی؛ تیم خوب مانچو
فوتبال ملی در بدترین زمان ممکن برای ایتالیا متوقف شد. تیمی که روبرتو مانچینی ساخته خودش را دوباره به جمع بزرگان اروپا نزدیک کرده و حتی می‌تواند در یورو ۲۰۲۰ هم بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. حالا بعد از یک سال کار مانچو برای اینکه تیمش را آماده نگه دارد کمی سخت شده. آتزوری آخرین مرتبه دقیقاً ۲ سال پیش در لیگ ملت‌های اروپا مقابل پرتغال شکست خورد و از آن به بعد در ۱۴ بازی متوالی هیچ شکستی نداشته‌اند. از طرفی در سال ۲۰۱۹ همه بازی‌های‌شان را برده‌اند. ایتالیا حالا در لیگ ملت‌های اروپا با بوسنی، هلند و لهستان همگروه است و با توجه به اینکه فقط یک تیم به مرحله نهایی می‌رسد، کار سختی خواهد داشت. بازی نخست‌شان مقابل بوسنی خواهد بود، تیمی که ۲ مرتبه آن را برده‌اند و یک مرتبه شکست خورده‌اند. همین سال گذشته در انتخابی یورو ۲۰۲۰ موفق شدند رفت و برگشت بوسنی را ببرد.

هلند – لهستان؛ لاله‌های پریشان و عقاب‌ها
دیگر بازی این گروه بین هلند و لهستان، نبرد بین ۲ مدعی صعود خواهد بود. در ۱۵ بازی قبلی هلند ۶ برد داشته و ۳ بازی را به عقاب‌ها باخته و ۶ بازی هم مساوی شده. آخرین دیدارشان هم یک دیدار دوستانه در سال ۲۰۱۶ بوده که هلند در لهستان پیروز شد. داستان هلند کمی پیچیده شده است. رونالد کومان بعد از اینکه تیمی خوب ساخت و امیدوار بود در یورو ۲۰۲۰ با آن نتایج خوبی بگیرد، وسوسه شد به بارسلونا برود. یورو ۲۰۲۰ هم به تعویق افتاد تا فدراسیون فوتبال هلند با چالش انتخاب مربی روبه‌رو شود. حالا به طور موقت دوایت لودِوخس هدایت لاله‌های نارنجی را برعهده گرفته است. باید دید آیا مربی بعدی هم می‌تواند راه خوبی که کومان رفته بود را برود یا دوباره هلند در ورطه سقوط می‌افتد. لهستان پیش از تعلیق مسابقات وضعیت خوبی داشت. حالا هم با آمادگی روبرت لواندوفسکی که می‌گوید هیچ‌گاه اینقدر در اوج قرار نداشته، امیدوار هستند هلند و ایتالیا را به چالش بکشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=173940

ثبت نظر

-