آمار نگران کننده از کرونایی‌های بویراحمد/ ۲٫۲ درصد زیر ۵ سال هستند

  • کد خبر : 173403
  • 13 شهریور 1399 - 17:22
آمار نگران کننده از کرونایی‌های بویراحمد/ ۲٫۲ درصد زیر ۵ سال هستند

به گزارش نیوز، فرماندار بویراحمد با بیان اینکه آمار و ارقام جالبی از وضعیت ارائه می‌شود، افزود: ۲.۲ درصد بیماران کرونایی زیر ۵ سال، ۵ درصد ۷ تا ۱۷ سال و ۱۳ سال بالای ۶۰ سال هستند، ۶۹ درصد بیماران هم در سنین ۱۸ تا ۵۹ سال هستند.

وی با بیان اینکه قریب ۱۶ درصد دانش‌آموزان و فرهنگیان به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: در حال حاضر زنان خانه‌دار، کارمندان محصلین و فرهنگیان بیشترین مبتلایان به کرونا را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به وضعیت آبشار یاسوج گفت: فقط یک شب در یاسوج ۹۵ واحد صنفی پلمپ شد دیشب ۲۰ خانوار در آبشار حضور داشتند که با پیگیری ها و همراهی شهرداری تخلیه شدند

وی از استقرار آمبولانس در سطح شهر یاسوج و اخطار به مردم خبر داد و افزود:شلوغی بانک‌ها قابل چشم پوشی نیست دفاتر پیشخوان نیز به شدت شلوغ است سه روز در آموزش پرورش بویراحمد برای پست‌بندی بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت زیادی جمع شدند.

کناری عنوان کرد: یک اداره کل در استان باغش را به ۲۰ خانوار جنوبی تحویل داده‌ بود این موارد باید بررسی شود هنوز اداره کل ما نمی‌داند وضعیت قرمز است.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: ۷۰ هزار دانش آموز و ۴۰ هزار دانشجو داریم فاجعه است اگر روز شنبه بازگشایی مدارس انجام شود، اگر قرار است مدارس شروع به کار کنند تعطیلی صنوف معنایی ندارد.

در ادامه این نشست هم نستهن مقدم شهردار یاسوج جشن‌های تولد را پاشنه آشیل دانست و عنوان کرد: در ایامی که مراسم عروسی به دلیل ایام محرم و صفر تعطیل شده شاهد برگزاری جشن‌های تولد هستیم که باعث ابتلا خانواده‌ها خصوصا مادربزرگ و پدربزرگ‌ها شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=173403

ثبت نظر

-