مدیر برنامه‌های با نفوذ نقل و انتقالات؛ تابستان، فصل رؤیایی ایجنت‌ها

  • کد خبر : 172921
  • 13 شهریور 1399 - 9:53
مدیر برنامه‌های با نفوذ نقل و انتقالات؛ تابستان، فصل رؤیایی ایجنت‌ها

نیوز/ علیرضا روش؛ برای اینکه بتوانیم کیفیت بازار نقل و انتقالات را بسنجیم باید رد ایجنت‌ها را بگیریم. ایجنت‌هایی که نبض بازار در دستان آنهاست و رقم نهایی باید از زیر دست آنها بگذرد. ایجنت‌های مهم فوتبال اروپا در بازار نقل و انتقالات ۲۰۲۰ این روزها شلوغ‌تر از همیشه هستند. افرادی که هر کدام برای خود یک آژانس نقل و انتقالاتی دارند و چندین و چند بازیکن را از لیگ‌ها و رده‌های مختلف بالای ۱۸ سال تحت پوشش خود دارند.

مینو رایولا
سالیان سال است که از او به عنوان چهره بانفوذ فوتبال اروپا یاد می‌شود. کسی که زلاتان را به آرسن ونگر معرفی کرد و فردی مزاحم از سوی فرگوسن برای قرارداد اول پل پوگبا با یونایتد لقب گرفت. ارلینگ هولاند، ماتایس دی‌لیخت، مارکو وراتی، جانلوئیجی دوناروما، روملو لوکاکو، ماریو بالوتلی، هنریخ مخیتاریان، بلز متوئیدی و… بازیکنان مینو رایولا در بازار هستند. رایولا اگر بخواهد بهترین تیم موجود در بازار را برای بازیکنانش جور می‌کند.

جاناتان بارنت
صاحب شرکت نقل و انتقالاتی استلار است و در بازار فوتبال جهان فعالیت‌های مختلف در جهت جابه‌جایی بازیکنان را انجام می‌دهد. بن چیلول، جک گریلیش، گرت بیل، سائول نیگس، میسون مانت، جردن پیکفورد، روبن لوفتوس چیک، کیران تیرنی، گیلفی سیگوردسن، دن جیمز و… از جمله بازیکنان او هستند که وظیفه جابه‌جایی‌شان را بر عهده دارد. دغدغه این روزهای بارنت حل کردن موضوع گرت بیل است.

ژرژ مندس
همه او را کنار کریس رونالدو و ژوزه مورینیو دیده‌اند. ایجنت کریستیانو و آقای خاص فعالیت گسترده‌ای در بازار دارد. او وقتی هنوز قدرت نگرفته بود با آوردن بازیکنان پرتغالی به جزیره توانست در فوتبال انگلیس کانال‌های ارتباطی‌‌اش را فعال کند. برناردو سیلوا، ادرسون، فابینیو، ژوآئو کانسلو، روبن نِوس، سمدو، آنخل دی‌ماریا، روبن دیاس، دیوگو یوتا، خامس رودریگس، دیگو کاستا، اوتامندی، رناتو سانچس و… بازیکنانی هستند که با مندس کار می‌کنند. مندس با هر کدام از این جابه‌جایی‌ها درصدهای قابل توجهی را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند.

پدرو پریرا
صاحب شرکت نقل و انتقالاتی لیان اسپورت است. پدرو‌ پریرا خیلی زود در سطح اول فوتبال اروپا جای خود را پیدا کرد و شرکتش را به دنیا شناساند. او با بازیکنانی همچون آنته ربیچ، کالیدو کولیبالی، لوکا یوویچ، لروی سانه، میرالم پیانیچ و… کار می‌کند. پدرو در تابستان بهترین نقش را در انتقال پیانیچ به بارسا و سانه به بایرن‌مونیخ داشت. او هم‌اکنون در حال مذاکره با منچسترسیتی است تا کولیبالی را به این تیم بفروشد.

کیا جورابچیان
همه این ایجنت ۴۹ ساله و باسابقه را با انتقال کارلوس توس از وستهام به منچستریونایتد و از یونایتد به سیتی می‌شناسند. وسعت کاری کیا جورابچیان اما خیلی بیشتر است. لاووین کورزاوا، فیلیپه کوتینیو، ویلیان، آندریاس پریرا، سرخیو رگیلون و… بخشی از بازیکنان کیا هستند. اسامی گفته شده در بازار حسابی سر این ایجنت را شلوغ کرده‌اند و روزهای پرکاری را در تابستان برایش رقم زده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=172921

ثبت نظر

-