لیگ برتر زیر ذره‌بین؛ ۱۷ گل زیر سایه ترس از کرونا

  • کد خبر : 17279
  • 15 اسفند 1398 - 2:37
لیگ برتر زیر ذره‌بین؛ ۱۷ گل زیر سایه ترس از کرونا

نیوز/ محمدرضا شکوهی؛ هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید که ترس از کرونا و شیوع آن تمام بازی‌های این هفته لیگ برتر را زیر سایه خود قرار داده بود و به همین دلیل هیچ تماشاگری هم نتوانست از هیچ کدام از ۸ بازی این هفته از نزدیک دیدن کند، با این توضیح مختصر نکات هفته بیست و یکم را در زیر می‌بینید.

پرگل‌ترین بازی هفته
پرگل‌ترین بازی هفته در تهران رقم خورد که طی آن پرسپولیس صدرنشین توانست با نتیجه سه بر یک شهر خودرو را شکست دهد و اقتدار خود در صدر جدول را همچنان حفظ کند.

کم‌گل‌ترین دیدار هفته
کم‌گل‌ترین دیدار هفته نتیجه یک بر صفر بود که در سه بازی شاهد آن بودیم و طی آن سه تیم فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم به ترتیب توانستند با نتایج مشابه یک بر صفر بر تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، استقلال تهران و تراکتور تبریز غلبه کنند.

میزبانان موفق هفته
از هشت تیم میزبان چهار تای آن‌ها یعنی تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و پارس جنوبی توانستند با برد‌هایی که به دست آوردند هر سه امتیاز بازی‌های خانگی خود را به طور کامل به دست بیاورند و در لیست میزبانان کاملاً موفق قرار بگیرند.

مهمانان پیروز هفته
دو تیم نساجی قائمشهر و صنعت نفت آبادان نیز تیم‌هایی بودند که توانستند به رغم بازی در خانه حریف به پیروزی برسند و نام خود را به عنوان مهمانان موفق هفته معرفی کنند. نساجی قائمشهر ۳ بر صفر ماشین‌سازی را در تبریز شکست داد و صنعت نفت آبادان نیز ۲ بر یک سایپا را در خانه نارنجی‌پوشان از پیش رو برداشت.

تقسیم امتیازات هفته
دو دیدار این هفته با تقسیم امتیازات و تساوی به پایان رسید که البته هر ۲ بازی نیز با یک نتیجه واحد یعنی یک- یک بود؛ در اولین بازی این آیتم نفت مسجدسلیمان در مقابل پیکان به تساوی رضایت داد و در دومین بازی نیز که شهرآورد اصفهان محسوب می‌شد ذوب‌آهن مقابل سپاهان به تقسیم امتیازات قناعت کرد.

قاطع‌ترین برد هفته
امید شهر خسته با توجه به برد ارزشمند و سه بر صفری که در مقابل ماشین‌سازی آن هم در تبریز به دست آورد توانست ضمن کسب ۳ امتیاز ارزشمند و یک برد پرگل، قاطع‌ترین پیروزی هفته را نیز به نام خود ثبت بکند.

خفیف‌ترین برد هفته
طبق روال همیشه خفیف‌ترین پیروزی هفته با اختلاف یک گل و البته با ۲ نتیجه متفاوت رقم خورد که در اولین نتیجه باید به ۳ نتیجه یک بر صفر اشاره کنیم که طی آن گل‌گهر سیرجان، پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان به ترتیب در برابر استقلال تهران، تراکتور تبریز و شاهین شهرداری بوشهر غلبه کردند و در نتیجه دوم صنعت نفت آبادان با همین اختلاف یک گل ولی با نتیجه ۲ بر یک توانست سایپا را شکست دهد تا در مجموع چهار مسابقه از هشت دیدار این هفته برنده را با اختلاف یک گل معرفی کند.

پرتکرارترین نتیجه هفته
نتیجه یک بر صفر پرتکرارترین نتیجه هفته بیست و یکم بود که در ۳ دیدار (که در آیتم قبلی به آن بازی‌ها اشاره شد) تکرار شد.

تیم‌های ناکام در گلزنی هفته
با وجود رد و بدل شدن ۱۷ گل در هفته بیست و یکم ۴ تیم نتوانستند در گلزنی موفق باشند. این ۴ تیم عبارتند از ماشین‌سازی تبریز، تراکتور تبریز، شاهین شهرداری بوشهر و استقلال تهران

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=17279

ثبت نظر

-