واکنش نفت به پیشنهاد استقلال برای فرعباسی

  • کد خبر : 172340
  • 12 شهریور 1399 - 21:12
واکنش نفت به پیشنهاد استقلال برای فرعباسی

واکنش نفت به پیشنهاد استقلال برای فرعباسی

به گزارش نیوز، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مورد توجه باشگاه استقلال قرار دارد و حتی باشگاه تهرانی برای جذب این بازیکن نامه‌ای را هم به باشگاه جنوبی ارسال و به صورت رسمی مکاتبه کرده است.

با اینحال و با توجه به شرایط باشگاه نفت مسجدسلیمان، به نظر می‌رسد انتقال فرعباسی به استقلال پیچیدگی‌های خاص خودش را خواهد داشت.

از آنجایی که اعضای هیات مدیره این باشگاه از مدیران نفتی هستند، ادامه یا قطع همکاری آن‌ها منوط به دستور وزارت نفت است. مدیران نفت مسجد سلیمان تا پایان شهریور ماه اجازه فعالیت دارند و ادامه کار آن‌ها به دستور وزیر و نامه نگاری‌های اداری لازم نیاز دارد.

عطاءالله بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی نیوز، در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای جذب حبیب فرعباسی اظهار داشت: در این مورد سرپرست باشگاه (هدایت یزدی) بهتر می‌تواند پاسخ بدهد، اما به هرجهت تا سرمربی تیم مشخص نشود و بازیکنان مد نظرش را اعلام نکند، نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم. ضمن اینکه اول باید وضعیت خودمان مشخص شود. اگر ما ماندیم سرمربی را مشخص می‌کنیم و او باید بگوید که چه بازیکنی را می‌خواهد و چه بازیکنی را نمی‌خواهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه با این حساب فعلا رضایتنامه‌ای به فرعباسی داده نمی‌شود، گفت: بله، همه ما اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه، نفتی هستیم. طبق دستور مقام عالی وزارت نفت تا پایان شهریور می‌توانیم فعالیت کنیم و فعلا نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا پاسخی به باشگاه استقلال داده شده، عنوان کرد: خیر، لیگ که فعلا تا حدود دو ماه دیگر شروع نمی‌شود. پنجره نقل و انتقالاتی هم هنوزباز است. ضمن اینکه تشخیص جدایی بازیکن یک تشخیص فنی و با سرمربی تیم است. من در خبر‌ها از نامه باشگاه استقلال مطلع شدم، اما فعلا مساله مهم برای ما، تعیین تکلیف خودمان است.

بهادری ادامه داد: خود یزدی هم یک آدم ورزشی است و می‌داند این موضوع باید به تشخیص سرمربی تیم باشد. حبیب فرعباسی چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی بازیکن خوب و قابل احترامی است. واقعیت امر این است که باید تکلیف ابقای ما اعضای هیات مدیره از طریق مدیرعامل منطقه مسجد سلیمان، مدیرعامل مناطق نفتی، مدیرعامل شرکت ملی نفت و وزیر نفت مشخص شود. اگر اجازه فعالیت به ما دادند باید روال اداری آن طی شود و بعد از آن تصمیم گیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این حساب تکلیف فرعباسی وقتی مشخص می‌شود که تصمیم وزیر نفت اعلام شود، گفت: بله. صد در صد همینطور است.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد انتخاب سرمربی تیم عنوان کرد: در مورد سرمربی هم از هدایت یزدی سرپرست باشگاه خواستیم تا با مهدی تارتار صحبت کند. نظرمان روی تارتار است و قصد داریم با او مجددا صحبت کنیم. باید اول ببینیم تارتار چه تصمیمی می‌گیرد و بعد از آن به دنبال گزینه‌های دیگر و همچنین بازیکنان مورد نظر سرمربی می‌رویم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=172340

ثبت نظر

-