تبریزیان داروی کرونا را برای روحانی فرستاد/ نامه روحانی جنجالی به رئیس‌جمهوری+ عکس

  • کد خبر : 17234
  • 15 اسفند 1398 - 1:24
تبریزیان داروی کرونا را برای روحانی فرستاد/ نامه روحانی جنجالی به رئیس‌جمهوری+ عکس

عباس تبریزیان در کانال تلگرامی‌اش نامه به رئیس جمهوری در مورد درمان کرونا را منتشر کرده است. در این نامه تبریزیان مدعی شده است که نظر مشورتی اش برای درمان بیماری کرونا بسیار کاربردی و موثر است و از روحانی خواسته که آن را به وزیر بهداشت ابلاغ کند.

وی همچنین در انتهای نامه گفته است که دستورالعمل پیشگری و درمان بیماری های ویروسی نظیر آنفلوآنزا و کرونا را به همراه نمونه دارو برای رئیس جمهوری ارسال کرده است.

در ادامه تصویر نامه تبریزیان که با مهر دفتر موسسه‌اش یعنی مرکز طب اسلامی در مشهد است را ببینید:

نامه تبریزیان به روحانی

تبریزیان پیش از این هم نامه ای به سفیر چین نوشته بود و برای ریشه‌کنی کرونا اعلام آمادگی کرده بود. در این‌باره نیوز پلاس نوشت: روحانی مدعی طب اسلامی که با شیوع کرونا در چین، ادعا کرده بود درمان کرونا در دست اوست و برای سفیر چین نامه نوشت، حالا همزمان با شیوع کرونا در ایران، توصیه‌هایی از جنس خوراکی‌ها، روغن‌ها، صله رحم و حضور در مجامع عمومی دارد و می‌گوید: هیچ مسلمانی کرونا نمی‌گیرد.

رمزگشایی از ویروسی که مسلمانان به آن مبتلا نمی‌شوند

عباس تبریزیان که اخیرا با جنجال کتابسوزی مشهور شد و اقدامش از سوی علمای حوزه نیز محکوم شد، قبلا مدعی بود مردم چین به واسطه مبتلا نشدن مسلمانان این کشور به کرونا، درحال روی آوردن به اسلام و نماز خواندن همراه با مسلمانان در خیابانند. اما حالا با شیوع کرونا در ایران و انتشار خبر آن در روز قبل از انتخابات، در کانال تلگرامی خود، از کرونای وارد شده به ایران اینگونه رمزگشایی کرده است: «ک: کرم، ر: ریختن، و: ویروسی، ن: نزدیک، ا: انتخابات» .

بالاخره بیماریِ مسری وجود دارد یا نه؟!

وی که با ذکر روایتی، مدعی است که بیماری مسری از دیدگاه پیامبر وجود ندارد، در عین حال ادعیه مختلفی را در کانالش برای مبتلانشدن به بیماری‌های مسری آورده است.

کرونای چینی با ایرانی فرق دارد

تبریزیان همچنین در پستی مدعی شده است ویروس کرونایی که به چین وارد شده، در آمریکا و بر اساس ژنوم چینی‌ها ساخته شده و آن ویروس با ویروس ساخته شده برای ایرانی‌ها کاملا متفاوت است.

پزشکی مدرن عاجز از درمان یک سرماخوردگی

وی البته با پرسش از پزشکی مدرن که چرا در برابر یک بیماری از جنس سرماخوردگی و آنفولانزا دست و پایش را گم کرده و یک ماسک روی دهان و بینی بشر انداخته و پرسنل بیمارستان‌ها را هم مثل آدم فضایی‌ها کرده است، نوشته: «طب اسلامی با داروی امام کاظم(ع) به راحتی پیشگیری می‌کند، با یک سری دارو مانند عسل و سیاه دانه و روغن بنفشه این بیماری را درمان می‌کند. یک سفارش ساده، شاهی نخورید فقط محصول فصل بخورید، کرونا نمی‌گیرید، تمام.»

اینها که می‌میرند، کرونا نگرفته‌اند

تبریزیان مدعی است کل ماجرای شیوع کرونا، سیاسی است و تأکید می‌کند، اینها که مُردند با کرونا نمردند و همه، همان مرگ و میرهای معمول روزانه پزشکی مدرن هستند که برای اهداف سیاسی، مبتلا به کرونا اعلام می‌شوند. او علی‌رغم همه توصیه‌های پزشکی، به مردم توصیه کرده که در مجامع عمومی حضور یابند، صله رحم داشته باشند و در مجالس اهل بیت شرکت کنند و به زیارتگاه‌ها بروند.

در حوزه علمیه خطر زیاد است!

تبریزیان که در پستی مدعی شده پیامبر اکرم در روایتی می‌فرمایند چیزی به نام سرایت وجود ندارد، زیرا نفر اول چه جور بیمار شد و از کجا سرایت کرده، در عین حال با حمله به حوزه‌های علمیه، از روحانیون خواسته در دروس حوزه شرکت نکنند که آنجا خطر زیاد است و احتمال ابتلا به بیماری در اینطور جاها ۹۰ درصد است، زیرا حوزه‌ای که نتواند یک سرماخوردگی را درمان کند، همان بهتر که تعطیل باشد.

توصیه‌هایی از شکرسرخ تا تهیه داروی امام کاظم از جای مطمئن

تبریزیان همچنین در پست دیگری، راه‌های پیشگیری از بیماری‌های مسری را برشمرده است. بدون درپوش نگذاشتن غذاها و نوشیدنی‌ها، شانه زدن مرتب، استفاده از شکر سرخ، مصرف زیاد پیاز و سیب و شلغم و داروی امام کاظم و مرتب اسفند دود کردن از توصیه‌های اوست. البته او افزوده که از همه مهمتر داروی امام کاظم را از جای مطمئن تهیه و مصرف کنید و یک ساعت بعد از غروب و یک ساعت بعد از طلوع آفتاب در خانه باشید و در و پنجره‌ها را ببندید!

تبریزیان آماده همکاری با چین

مدعی پدری طب اسلامی در کانال تلگرامی خود نامه‌اش به سفیر چین در ایران را هم منتشر کرده و طی آن داروهای پیشنهادی خود برای پیشگیری و درمان کرونا را به آنها معرفی و اعلام آمادگی است این داروها را در اختیار مردم چین قرار دهد، از جمله داروی تقویت سیستم ایمنی بدن، داروی جامع و روغن گل بنفشه پایه کنجد که برای هریک دوز پیشگیری و دوز درمان را نیز مشخص کرده است.

همشهری آنلاین

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=17234

ثبت نظر

-