سرنوشت این ۳ نفر به جام حذفی گره خورد!

  • کد خبر : 171740
  • 12 شهریور 1399 - 13:54
سرنوشت این ۳ نفر به جام حذفی گره خورد!

سرنوشت این 3 نفر به جام حذفی گره خورد!نیوز/ آرتین زهرابی؛ ماجرای استقلال، فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند به همین سادگی‌ها نیست و از مصاحبه‌ها، واکنش‌ها و پیغام‌ها پیداست باید پس از پایان جام حذفی در انتظار رخ دادن حوادث باشیم.

بازگشت مجیدی به تمرینات استقلال چنان که می‌دانید بر مبنای توافق با مدیرعامل باشگاه نبوده، بلکه او به دلیل در پیش بودن جام حذفی و خواهش بازیکنان و کادر فنی راغب به بازگشت شده است. حالا یک فرهاد مجیدی و یک جام حذفی مانده که سرنوشت او و مدیر باشگاه را به هم گره زده است.

مجیدی اگر در جام حذفی موفق شود و دست استقلالی‌ها به جام برسد، بی‌تردید بنیوزر کردن او مقرون به صرفه نخواهد بود و افکار عمومی هم رای به ماندن فرهاد در استقلال خواهد داد. اینجا اما کار چه کسی سخت می‌شود؟ بی‌گمان احمد سعادتمند که به هر دلیلی نتوانست پل ارتباطی مناسبی میان خود و فرهاد ایجاد کند.

فرهاد مجیدی اهل نرمش نبود و از ابتدا در رابطه با برخورد با مدیرعامل جدید سختگیری کرد. حالا کار به جایی رسیده که سرنوشت استقلال در جام حذفی، هم تکلیف فرهاد را روشن می‌کند، هم وضعیت مدیرعامل مشخض می‌شود و متقابلا ماجرای استراماچونی وارد فاز تازه‌ای می‌شود.

جام حذفی اگر به ویترین باشگاه استقلال نقل مکان کند، یا مجیدی باید بماند یا همان‌طور که با استراماچونی مذاکره شده است، تنها راه برای نجات مدیرعامل باشگاه، بازگشت این مربی ایتالیایی است. اگر هم دست استقلال به جام نرسد، تکیلف مجیدی یکسره می‌شود!
با این همه، چه بر اساس آنچه وزارت ورزش به هر دو باشگاه دولتی اعلام کرده و چه بر مبنای قوانین سازمان لیگ، معذوراتی برای حضور استراماچونی وجود دارد و مهمتر از همه اینکه این مربی هنوز چراغ سبز برای بازگشت نشان نداده است.

چنان که می‌بینید ماجرای استقلال، مجیدی و سعادتمند بسیار پیچیده شده و این تیم هر نتیجه‌ای هم که در جام حذفی بگیرد، سرنوشت کادر مربیگری و مدیریتی‌اش نامعلوم و نامشخص است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171740

ثبت نظر

-