دعوای تند بهنوش بختیاری با مجری شبکه فارسی زبان

  • کد خبر : 171356
  • 12 شهریور 1399 - 9:17
دعوای تند بهنوش بختیاری با مجری شبکه فارسی زبان

 نیوز: بهنوش بختیاری یکی از بازیگران زن پر حاشیه است که همیشه استوری های او مورد بحث در فضای مجازی است.دعوای تند بهنوش بختیاری، کنایه های سینا ولی الله در برنامه خود چندان به مذاق بهنوش بختیاری خوش نیامده است و باعث انتشار استوری در پاسخ به صحبت های، ولی الله شده است. چند روز پیش بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از سینا ولی الله در استوری اینستاگرامش نوشت: «هرکسی رو ببخشم توی آشغال رو در این شب عزیز نمی بخشم. فقط به خدا واگذارت می کنم لات کوچه خلوت»

ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و سینا ولی الله به پستی برمی گردد که بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش سینا ولی الله مواجه شد. البته بختیاری خیلی زود آن پست را حذف کرد. گفتنی است که برنامه سینا ولی الله قبلا هم با حاشیه‌های زیادی همراه بود و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. البته بهنوش بختیاری هم از چهره‌های جنجالی اینستاگرام است و با تعداد بالای فالوور بار‌ها حاشیه ساز شده است.

کنایه های سینا ولی الله او را به خشم آورد. صحبت های طنز و جدی و حتی تمسخر آمیز سینا ولی الله در برنامه خود در شبکه فارسی زبان ام بی سی پرشیا چندان به مذاق بهنوش بختیاری خوش نیامده و باعث انتشار استوری در پاسخ به صحبت های ولی الله شد شده است.

او با انتشار عکسی از سینا ولی الله در این استوری نوشت: «هرکسی رو ببخشم توی آشغال رو در این شب عزیز نیم بخشم. فقط به خدا واگذارت میکنم لات کوچه خلوت»

برنامه سینا ولی الله قبلا هم با حاشیه های زیادی همراه بود و واکنش های طرفداران را به همراه داشت. البته بهنوش بختیاری هم از چهره های جنجالی اینستاگرام است و با تعداد بالای فالوور بارها حاشیه ساز شده است.

بهنوش بختیاری

>>بیشتر بخوانید:

حمله ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری

دعوای شدید سینا ولی الله بهنوش بختیاری در اینستاگرام در روزهایی که حواشی بازیگران از سارا و نیکا گرفته تا ریحانه پارسا و… چیز عجیبی نیست.

بهنوش بختیاری کیست؟

او دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. بهنوش بختیاری تیرماه سال ۸۶ با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.

سینا ولی الله کیست؟

سینا ولی الله مجری و کمدین معروف ایرانی زاده ۲۵ مهر سال ۱۳۵۲ در تهران است. این بازیگر مدرک لیسانس گرافیک و فوق لیسانس ارتباطات دارد. او در کشور امارات به تجارت و مجری گری مشغول است. مادر سینا قبلا در وزارت ارشاد کار می کرد و پدرش نیز در شرکت برق شغلی داشت. سینا ولی الهه یک خواهر و یک برادر دارد.

سینا ولی الله در سال ۲۰۰۸ با خانمی به نام ثمینه شهیم ازدواج کرده است. حاضل ازدواج آنها، دختری به نام دیبا می باشد. ثمینه روانشانس و استاد دانشگاه در انگلستان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171356

ثبت نظر

-