سرمقاله| پرسپولیس در مسیر دوران قبل از برانکو

  • کد خبر : 171308
  • 12 شهریور 1399 - 8:39
سرمقاله| پرسپولیس در مسیر دوران قبل از برانکو

نیوز/ فرهاد اشراقی؛ در یک هفته گذشته کلی اتفاق در پرسپولیس رخ داد. اول خبر رسید که شاید گل‌محمدی به سپاهان برود که البته خودش تکذیب کرد، بعد قرمز‌ها دربی جام حذفی را باختند و سپس چند بازیکن موردنظر پرسپولیس به تیم‌های دیگر رفتند. بدتر از همه اینکه خبر رسید وحید امیری و مهدی ترابی جدا می‌شوند که این دومی قراردادش را فسخ کرد و…
همه این اتفاقات در حالی است که پرسپولیس باید از ۲۵ شهریور در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود و حالا کوهی از استرس مدیران باشگاه که نه، هواداران این تیم را فرا گرفته است. پرسپولیسی‌ها بیم از آن دارند که به دوران قبل از برانکو برگردند. سال‌هایی که پرسپولیس به باختن، جام نگرفتن و تماشای قهرمانی دیگران عادت کرده بود.
این نگرانی در پرسپولیس وجود دارد که عده‌ای از مسئولان فکر کنند، چون پرسپولیس ۴ سال قهرمان شده دیگر بس است! و حالا دیگران هم باید قهرمان شوند. این حرف بسیاری از هواداران پرسپولیس است که البته نشانه مشهودی برای آن وجود ندارد، اما به هر حال این ذهنیت‌ها همیشه در فوتبال ایران وجود دارد. یک زمانی که ناگهان آقای X سرمربی تیم ملی شد، سعی می‌کرد از پرسپولیس و استقلال به تعداد مساوی بازیکن دعوت کند تا حمایت همه را داشته باشد! تا زمانی هم که وزارت ورزش زمامدار آبی و قرمز باشد یک عده می‌گویند می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند و یک عده هم می‌گویند می‌خواهند یک جام هم به استقلال بدهند! با تمام این اوصاف و باتوجه به نشانه‌هایی که در پرسپولیس دیده می‌شود، باید به هواداران این تیم حق داد که نگران آینده باشند. مدل مدیریتی رسول‌پناه و مدل مصاحبه‌ها و رفتارش نشان می‌دهد کاریزمای لازم را برای مدیریت در تیم بزرگ پرسپولیس ندارد. رسول‌پناه اگر اتوریته داشت پس از استوری گل‌محمدی که به مدیران کنایه زده بود حداقل او را احضار می‌کرد، اما از دیوار صدا درآمد و از مدیرعامل موقت! پرسپولیس نیامد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171308

ثبت نظر

-