طارمی: هواداران پورتو بدانند من در تیمی بازی می‌کردم که ۳۰میلیون هوادار داشت

  • کد خبر : 171235
  • 12 شهریور 1399 - 7:23
طارمی: هواداران پورتو بدانند من در تیمی بازی می‌کردم که ۳۰میلیون هوادار داشت

مهدی طارمی در پورتو

به گزارش نیوز، در تاریخ یک سپتامبر ۲۰۲۰ و در ساعت ۱۳:۳۰ مهاجم ایرانی باشگاه ریوآوه قراردادی چهارساله، تا سال ۲۰۲۴، به امضا رساند تا خط حمله قهرمان لیگ پرتغال را بیش از پیش تقویت کند. این مهاجم ۲۸ ساله ایرانی که در ۴۵ بازی ملی موفق شده ۲۱ گل به ثمر برساند، به دستور سرجیو کونسیسائو به پورتو پیوست تا پس از زیدو، کلودیو راموس و کاراسا چهارمین بازیکن پورتو در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ باشد. طارمی که نشان داده در هر تیمی دنبال کسب موفقیت و درخشش خیره‌کننده است، در پورتو هم می‌تواند توانایی‌های خود را نشان دهد. او حالا باید یکی از بازیکنان کلیدی پورتو در لیگ قهرمانان اروپا باشد. مهاجمی که به گفته خودش به آرزوی دیرینه خود که حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود، رسیده است. سایت رسمی باشگاه پورتو پس از انعقاد قرارداد با آقای گل فصل پیش باشگاه‌های پرتغال، گفت و گویی کوتاه با او انجام داد و طارمی هم پاسخ‌گوی سؤال‌ها بود.

چه احساسی از پوشیدن لباس سفید و آبی و بازی در ورزشگاه دراگون دارید؟
این تحقق یک رویا است. درواقع من به‌ عنوان اولین بازیکن ایرانی پورتو، از حضورم در باشگاه‌های پرتغال و بازی در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان، بسیار خوشحالم. همیشه آرزو داشتم که در لیگ قهرمانان اروپا و در باشگاه‌های بزرگ بازی کنم و حالا از این شرایط فعلی بسیار هیجان‌زده و خوشحالم.

آیا می‌توانید با جو حاکم در دراگون (ورزشگاه اختصاصی پورتو) کنار بیایید؟
هواداران پورتو بدانند که من در ایران در باشگاهی بازی می‌کردم که ۳۰میلیون هوادار داشت و جو حاکم در تیم پورتو برای من کاملاً عادی است و مطمئن باشند که به‌ راحتی با آن کنارمی‌آیم. در این خصوص حتی باید بگویم که بازی کردن در چنین جوی را بیشتر دوست دارم. این در شرایطی است که می‌دانم پورتو نیز هواداران پرشوری دارد و همواره ارتباط بسیار نزدیکی بین طرفداران و بازیکنان تیم وجود دارد. به همین دلیل آن‌ها می‌توانند مرا برای درخشش در تیم جدیدم کمک کنند.

پیش از پیوستن به پورتو چه شناختی از تیم و گذشته‌اش دارید؟
آخرین فینال لیگ قهرمانانی که پورتو در مقابل موناکو به میدان رفت را کاملاً یادم هست که در آن بازی توانستیم با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسیم و قهرمان اروپا شویم. به خاطر می‌آورم قبل از این دیدار، پورتو، مقابل دپورتیوو لاکرونیا بازی کرد. ما با وجود بازیکنانی چون دکو، ویتور بایا، کاروالیو و بقیه، تیم فوق‌العاده‌ای داشتیم.

آیا می‌توانید در پورتو نیز به گل‌زنی‌هایتان ادامه بدهید؟
غریزه گل‌زنی‌ام را حفظ می‌کنم و حتی قصد دارم بیشتر از فصل گذشته گل بزنم. برای تحقق این موضوع تمام سعی خود را می‌کنم که این کار را انجام بدهم و درواقع این امر برای من بسیار مهم است، چرا که من می‌خواهم این‌جا با پورتو قهرمان شوم. از پوشیدن لباس آبی و سفید پورتو و درعین‌ حال از امضای این قرارداد بسیار هیجان‌زده شدم، زیرا پورتو یک باشگاه بسیار بزرگ است که من را با این انتقال بسیار خوشحال کرده. همان‌طور که گفتم این انتقال برای من تحقق یک رویا است. همه بازیکنان و هوادارانی که فوتبال را دنبال می‌کنند پورتو را می‌شناسند و بر کسی پوشیده نیست که پورتو یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است.

آیا شناختی از سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو دارید؟
من فقط سرجیو کونسیسائو را از طریق تلویزیون می‌شناسم و هنوز او را از نزدیک ملاقات نکرده‌ام اما سبک فوتبال او در زمان بازی و البته مربی‌گری را دوست دارم. او تمرکز زیادی روی کار خودش دارد و من علاقه زیادی به این‌گونه مربیان دارم. فصل گذشته آن‌ها توقف‌ناپذیر بودند و فکر می‌کنم به همین دلیل قهرمان شدند. آن‌ها همیشه با هم بودند و یک تیم واقعی هستند و این بسیار مهم است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171235

ثبت نظر

-