آمار قضاوت‌های موعود برای تیم‌های تهرانی

  • کد خبر : 171055
  • 12 شهریور 1399 - 1:49
آمار قضاوت‌های موعود برای تیم‌های تهرانی

آمار قضاوت‌های موعود برای تیم‌های تهرانی

به گزارش نیوز، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی‌فر به عنوان داور بازی فینال جام حذفی انتخاب شد. این مسابقه روز پنجشنبه از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

این داور ۳۴ ساله که اهل چهارمحال و بختیاری است در حالی به عنوان قاضی این بازی انتخاب شده که قضاوت‌های اخیرش برای استقلال حواشی زیادی را در پی داشته است. بنیادی‌فر قرار است برای چهارمین بار در این فصل برای استقلال سوت بزند و همچنین دومین داوری خود را برای تراکتور انجام می‌دهد.

در سه قضاوت قبلی بنیادی‌فر برای استقلال در هر سه بازی یک پنالتی گرفته شده است. او ۲ بار برای استقلال و یک بار علیه این تیم پنالتی گرفته است. ابتدا دربی هفته چهارم بود که او یک پنالتی برای آبی‌ها گرفت و علی کریمی آن را به هدر داد. البته که کریمی در اواخر بازی اخراج شد و استقلال بازنده آن شهرآورد شد. دومین داوری بنیادی‌فر در جریان تساوی ۲ بر ۲ مقابل پیکان رقم خورد. در آن بازی او یک پنالتی برای پیکان اعلام کرد که حسینی گرفت. اشتباه دقایق آخر این داور جوان باعث شد تا استقلال گل تساوی را دریافت کند. بنیادی‌فر آخرین بار، اما در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان یک پنالتی بحث‌برانگیز و اشتباه را به سود استقلال گرفت و وریا غفوری آن را تبدیل به گل کرد. استقلال با برد در آن دیدار به نیمه‌نهایی رسید.

موعود یک بار هم پیش از این برای تراکتور سوت زده است. جایی که این تیم تبریزی موفق شد نساجی را در مازندران با چهار گل شکست بدهد و بهترین برد را در این فصل به دست بیاورد. آمار او برای تیم تبریزی ۱۰۰ درصد برد است و برای استقلال ۳۳ درصد. با این وجود قضاوت‌هایش برای استقلال حاشیه داشته و در هر بازی یک پنالتی گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171055

ثبت نظر

-