شهادت محمد حسن نژاد با شلیک شکارچیان غیر مجاز در هرمزگان

  • کد خبر : 170964
  • 12 شهریور 1399 - 0:06
شهادت محمد حسن نژاد با شلیک شکارچیان غیر مجاز در هرمزگان
محیط‌بان بندرلنگه توسط شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسید - نیوز

شکارچیان غیر مجاز

به گزارش نیوز ، ( شکارچیان غیر مجاز )ساعاتی قبل در درگیری مشترک بین محیط‌بانان و نیروی انتظامی با گروهی از شکارچیان غیر مجاز در منطقه ارمک بندر لنگه، محیط‌بان محمد حسن نژاد از مامورین اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم به سینه، به شهادت رسید.

براساس گزارش های اولیه یکی از عاملین این درگیری دستگیر شده است.

 

در ۱۸ تیر ۹۹ در کاشمر نیز :

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیرو انتظامی کاشمر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر شکار غیرمجاز توسط فردی سودجو در ارتفاعات این شهرستان، مأموران پلیس امنیت عمومی به همراه مأموران اداره محیط زیست این شهرستان به ارتفاعات موردنظر اعزام شدند.

او افزود: مأموران انتظامی پس از چند ساعت گشت زنی در ارتفاعات مذکور ۳ شکارچی را به همراه یک رأس قوچ وحشی که توسط این افراد به صورت غیرمجاز شکار شده بود کشف کردند.

فرمانده نیرو انتظامی کاشمر ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی در ادامه تحقیقات خود یک قبضه اسلحه شکاری دولول غیرمجاز که این افراد در ارتفاعات مخفی کرده بودند را کشف کردند.

سرهنگ  احمدی بیان کرد: با اشاره به این که ۳ متهم به مراجع قضایی معرفی شده اند از شهروندان خواست تا در جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از شکار بی رویه و انقراض نسل حیوانات نادر این حوزه، هرگونه اقدام متجاوزانه به حریم این جانداران را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار حوادث را در نیوز دنبال کنید ….

نوزاد ۶ ماهه دومین قربانی امروز حوادث جاده‌ای گلستان

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=170964

ثبت نظر

-