آقایی: اکثر بازیکنان لیگ دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند

  • کد خبر : 170667
  • 11 شهریور 1399 - 18:57
آقایی: اکثر بازیکنان لیگ دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند

آقایی: اکثر بازیکنان لیگ دوست دارند در پرسپولیس بازی کنندبه گزارش نیوز، مدافع و وینگر چپ جدید پرسپولیس اظهار داشت: حضور در پرافتخارترین تیم فوتبال ایران و بزرگترین باشگاه آسیا از جهت محبوبیت و تعدد هواداران، احساس فوق‌العاده‌ای است ولی قطعا این حس زمانی بهتر خواهد شد که بتوانم برای چنین تیمی، یک بازیکن موثر باشم و با آن به افتخارات جدید دست پیدا کنم و هواداران از من راضی باشند.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانم به چه تیم بزرگی آمده‌ام. تعارف نیست و به گفتن من هم نیاز ندارد. اکثر بازیکنان لیگ، دوست دارند روزی بتوانند به پرسپولیس راه پیدا کنند. پرسپولیس پرافتخارترین و پرهوادارترین تیم است و فرصت حضور در آن به هر کسی رو نمی‌کند. خدا را شکر می‌کنم که عملکرد فنی من به شکلی بود که این فرصت به من رو کرد و خوشحال‌تر می‌شوم وقتی نشان بدهم که می‌توانم کمک حال پرسپولیس باشم. به خوبی می‌دانم سرمربی و هواداران چه توقعی دارند. در پرسپولیس نمی‌شود درباره کمتر از قهرمانی حرف زد.

آقایی درباره جلسه‌ای که با سرمربی داشت و انتظاراتی که از او وجود دارد، خاطرنشان کرد: آقا یحیی که بزرگتر ما است و قاعدتا من نمی‌توانم حرف خاصی داشته باشم و هر چه ایشان بگوید، می‌گوییم چشم. به طور کلی کاملا مشخص است که فشار در پرسپولیس بیش از هر تیم دیگری است. اصلا قابل مقایسه نیست. من تمام تلاش خودم را می‌کنم و این را در خودم دیده‌ام که بتوانم برای پرسپولیس مهره خوبی باشم ولی خب این‌جا همه بازیکنان، طراز اول و در بالاترین سطح هستند. از خودم توقع دارم هر زمان که سرمربی صلاح دید و بازی کردم بتوانم بازی‌های خوبی را انجام بدهم و فکر می‌کنم زمانی موفق خواهم بود که رضایت را در صورت سرمربی و لذت از فوتبالم را در صورت هواداران ببینم.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، عنوان کرد: امیدوارم آن‌ها هم مثل همیشه پشتیبان تیم خودشان باشند چون برای آسیا و به ویژه قهرمانی پیاپی پنجم، کار خیلی خیلی سختی را پیش رو داریم. من هم دیگر بخشی از وجود پرسپولیس شده‌ام و مثل همه نهایت تلاش خودم را خواهد کرد. از نظر تیمی دوست دارم سال بعد جزو کسانی باشم که با پرسپولیس روی سکوی قهرمانی می‌روم و از نظر فردی می‌خواهم به تیم ملی برگردم و این‌بار در آن‌جا بمانم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=170667

ثبت نظر

-