حرف آخر| دیر شد آقای سعادتمند!

  • کد خبر : 170344
  • 11 شهریور 1399 - 14:45
حرف آخر| دیر شد آقای سعادتمند!

نیوز/ فرهاد اشراقی؛ احمد سعادتمند روزی آجر اول را اشتباه گذاشت که وقتی فرهاد مجیدی به دیدنش نرفت، او در جهت تعامل! به اتاق سرمربی رفت. دقیقاً مشکلات بعدی از همین جا شروع شد و «دومینووار» جلو رفت تا جایی که حالا مدیرعامل محترم استقلال می‌گوید مجیدی نه به من تبریک گفت و نه تسلیت!

اشتباهات مجیدی و اینکه مثلاً ۱۸ ساعت بعد از پیروزی در دربی در اینستاگرام استعفا می‌دهد! به جای خود، اما سعادتمند باید می‌دانست مدیریت در استقلال «قلق» دارد. او آدم دلسوز و زحمتکشی است و انصافاً در این مدت خیلی تلاش کرده و کوه بدهی‌ها را تبدیل به تپه کرده، اما چون خشت اول را کج گذاشته، دیوار استقلال تا ثریا کج می‌رود. الان فرهاد مجیدی حس می‌کند مدیرعامل و یکی، دو نفر از اعضای هیئت مدیره استراماچونی را می‌خواهند و همین حس او را که مربی حساسی هم هست آزار می‌دهد. از طرفی عده‌ای مدعی‌اند استقلال صحبت‌هایی با منصوریان، قلعه‌نویی و رسول خطیبی انجام داده که راستش با عقل جور درنمی‌آید، اما فراموش نکنیم که اینجا استقلال است و حتی در تاریخ این باشگاه با غلام پیروانی عزیز و دوست داشتنی هم برای مربیگری این تیم مذاکره شده است! (زمان مقداد نجف‌نژاد)

در مورد رابطه سعادتمند- مجیدی کار از کار گذشته و حتی اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود و در آسیا هم نتیجه بگیرد، بعید است این دو نفر بتوانند با هم کار کنند. وقتی سرمربی به هر دلیلی (درست یا غلط) افتخار نمی‌دهد به دفتر مدیرعامل برود و در استوری‌اش می‌نویسد آقایان از پیروزی ما بر سپاهان ناراحت بودند یعنی کار تمام است و هر گونه دخالت برای آشتی دادن طرفین فقط و تنها فقط یک لوس‌بازی صرف است و آب در هاون کوبیدن!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=170344

ثبت نظر

-