سفر دومنظوره سعادتمند؛ قایدی مسافر ایتالیا می‌شود؟

  • کد خبر : 170313
  • 11 شهریور 1399 - 14:13
سفر دومنظوره سعادتمند؛ قایدی مسافر ایتالیا می‌شود؟

سفر دومنظوره سعادتمند؛ قایدی مسافر ایتالیا می‌شود؟به گزارش نیوز، مهدی قایدی سومین فصل حضور خود را در استقلال تجربه می‌کند و واقعیت این است از دستمزدی که در این تیم می‌گیرد راضی به نظر نمی‌رسد؛ او زمانی که در تیم ایرانجوان چهره شد و بازیکن تیم ملی جوانان بود آبی‌پوش شد و قرارداد ابتدایی او قرارداد پایینی بود و در یکی دو فصل اخیر درصد زیادی رشد نداشت. به این خاطر و همچنین بازی در فضای جدید مهدی قایدی به دنبال حضور در یک تیم خارجی- ترجیحاً اروپایی- است و به نظر می‌رسد در نهایت در پایان فصل جاری به رؤیایی که در سر دارد خواهد رسید.

مهدی قایدی در این فصل از بازی‌ها و در لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان ۱۳ گل برای تیم آبی به ثمر رسانده و ۸ موقعیت گل هم ساخته و این بهانه خوبی است که مدیر برنامه اش مذاکرات جالبی با تیم‌های ایتالیایی داشته باشد و به نظر می‌رسد این مذاکرات موفقیت‌آمیز بوده و به زودی به نتیجه مثبت منجر خواهد شد.

گفته می‌شود احمد سعادتمند در سفر اخیری که به ایتالیا داشت در این باره هم با تیم خواهان مهدی قایدی صحبت کرده است. به این خاطر که قایدی بازیکن استقلال است و به طور حتم ترانسفر او باید با نظر باشگاه باشد. مهدی دو فصل دیگر با تیم آبی قرارداد دارد. قرارداد این بازیکن در فصل اخیر با تیم استقلال ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

تیم خواهان قایدی آن‌طور که از شواهد امر پیداست آتالانتا است. سرمربی این تیم فیلم بازی‌های مهدی را مرور کرده و دستور جذب او را به باشگاه داده است. سعادتمند پیش‌تر گفته بود هر باشگاهی که مهدی را می‌خواهد باید بابت او ۵ میلیون دلار بدهد. بعید است تیم ایتالیایی برای خرید مهدی این پول را هزینه کند به خصوص که هنوز مشخص نیست مهدی بتواند در فوتبال اروپا جا بیفتد.

مدیر‌عامل باشگاه استقلال به تازگی در برنامه ورزش و مردم به این نکته اشاره کرد که مهدی قایدی پیشنهاد دو میلیون دلاری دارد. برنامه‌ها به این سمت و سو می‌رود که مهدی در پایان فصل و بعد از همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از اردوی آبی جدا شود و به ایتالیا سفر کند. استقلال برای جایگزین او روی امیرارسلان مطهری حساب باز کرده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=170313

ثبت نظر

-