سعادتمند: مشکلات را داخل خانواده حل می‌کنیم

  • کد خبر : 169444
  • 10 شهریور 1399 - 22:11
سعادتمند: مشکلات را داخل خانواده حل می‌کنیم

سعادتمند: مشکلات را داخل خانواده حل می‌کنیم

به گزارش نیوز، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: در جلسه امروز درباره دو سه محور صحبت کردیم. بحث اول در رابطه با پرداختی‌های ارزی و ریالی بود که به چگونگی تأمین منابع مالی اختصاص داشت. خوشبختانه امروز مطالبات بویان را تسویه کردیم و فردا با ارسال نامه‌ای از سوی وکیل بویان به فیفا پرونده بسته خواهد شد.

وی افزود: روی پرونده وینفرد شفر هم بحث شد تا بتوانیم کارش را انجام دهیم. مرتب برای ما پرونده‌های زیادی می‌آید. امروز هم شکایت لکیچ دستیار سرمربی (فرهاد مجیدی) به ما واصل شد. بحث دیگر جلسه، حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا بود. با همچنین توجه به اینکه در شرف واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هستیم اسناد قبلی را بررسی کردیم تا در تراز مالی برای اراده به سازمان بازرسی مشکلی نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حرف و حدیث‌های بوجود آمده در رابطه با بازگشت استراماچونی به استقلال تصریح کرد: تمام تفکر ما و عزیزان در هیئت مدیره برای فینال جام حذفی است تا عزم‌مان را جزم کنیم تا در این سال فوتبالی یک جام به هواداران بدهیم. در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم است و امروز هم در تمرین حضور داشتند. من به خاطر موفقیت و اتحاد باشگاه استقلال او را دعوت کردم، اما درگیر کاری بود و نتوانست بیاید. اینکه برخی‌ها گفتند او این دعوت را رد کرده است، درست نیست. همه یک تیم هستیم و برای موفقیت جلو می‌رویم.

سعادتمند در پاسخ به این سؤال که اگر فرهاد مجیدی تصمیم گرفت که پس از فینال جام حذفی روی نیمکت استقلال ننشیند، تصمیم باشگاه چه خواهد بود، گفت: اینکه بگوییم اگر این اتفاق نیفتد، نمی‌توان به آن استناد کرد. مجیدی مربی استقلال است و با ما قرارداد دارد و به کارش ادامه خواهد داد. اگر اتفاقی بیفتد، در هیئت مدیره نشستی با او برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مجیدی می‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند، تصریح کرد: چیزی در قرارداد ندیده‌ام و اگر مشکلی باشد، داخل خانواده حل خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث مذاکره با استراماچونی گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره در تاریخ ششم مرداد ماه، ملزم شدم که به این سفر بروم. مکاتبات را از طریق وزارت ورزش نیز انجام داده بودیم. ما یک به یک پرونده‌ها را در فیفا حل می‌کنیم. بر اساس همان مصوبه قصد داریم بخشی از مطالبات استرا ماچونی را پرداخت کرده تا پرونده را از فیفا خارج کنیم. در این زمینه نیز به نتایج خوبی رسیده‌ایم. وقتی جنسی را می‌خرید و بخشی از پولش را می‌دهید، آن جنس آزاد شود. ما دنبال این بودیم با پرداخت بخشی از طلب استراماچونی پرونده ایشان را که در فیفا باز بود، خارج کنیم و دنبال تقسیط و سایر موارد برویم.

سعادتمند درباره روند جذب بازیکنان جدید یادآور شد: ما رسما و حرفه‌ای با دو باشگاه لیگ برتری مذاکره کرده‌ایم. با بازیکنانی که آزاد هستند پس از دربی و حتی شاهین شهرداری بوشهر در آخرین بازی‌مان در لیگ برتر صحبت کردیم. سعی کردیم وقتی مسابقات تمام می‌شود، با بازیکنان صحبت کنیم، چرا که یکسری تیم‌ها برای نیفتادن می‌جنگیدند و یک‌سری نیز دنبال کسب سهمیه بودند و حرفه‌ای نبود با بازیکنان‌شان صحبت کنیم. ما صبر کردیم لیگ تمام شود و با باشگاه‌های مدنظر مستقیما نامه بزنیم. دوستان دیگر ما در دفتر ما در حال مذاکره با بازیکنان هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که وقتی فرهاد مجیدی لیستی به باشگاه نداده است، این مذاکرات بر اساس چه لیستی صورت می‌گیرد، گفت: مسابقات امسال ما فشرده و فرسایشی شد. بنابراین، فرصتی برای ترمیم نداریم. به همین خاطر، با ۶، ۷ بازیکن مطرح لیک وارد مذاکره شدیم. من فهرستی از سرمربی نداشتم، اما تلاش می‌کنیم نفراتی که در لیگ ما جزو بهترین‌ها بودند، جذب شوند. ما کمیته نقل و انتقالات باشگاه را تشکیل دادیم که با بسیاری از پیشکسوتان و صاحب نظران در ارتباط هستند تا با بازیکنان وارد مذاکره شوند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=169444

ثبت نظر

-