کشف ۲۱۵ گرم حشیش توسط پلیس تهران

  • کد خبر : 169061
  • 10 شهریور 1399 - 16:45
کشف ۲۱۵ گرم حشیش توسط پلیس تهران
ترک حشیش | بهترین روش ترک اعتیاد به حشیش

کشف ۲۱۵ گرم حشیش

به گزارش نیوز، سرهنگ “دلاور القاصی مهر”  گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد تهران ( کشف ۲۱۵ گرم حشیش )در گشت زنی های انتظامی در حوالی محدوده فداییان اسلام به فردی مشکوک و دستور ایست را صادر می کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم به محض دیدن گشت انتظامی یگان امداد از محل متواری شد، افزود: عملیات دستگیری و مهار متهم آغاز و ماموران گشت انتظامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

فرمانده یگان امداد تهران تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از متهم ۲۱۵ گرم ( کشف ۲۱۵ گرم حشیش )حشیش در بسته بندی های کوچک و آماده فروش کشف و متهم به خرده فروشی مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

حشیش:

ترکیب سبز، قهوه‌ای یا خاکستری مشتق از برگ، دانه، ریشه و گل ِ گیاه شاهدانه است که به نام‌ های حشیش، ماری جوانا، علف (GRASS) ، علف هرز(WEED)، مری جین (MARY JANE)، جام (و POT، بنگ، گانجا، شاهدانه و… )هم معروف است. این ماده رایج ‌ترین ماده غیرقانونی مورد مصرف در جهان است.

وابستگی به حشیش، روانی و غیر جسمی است. نشانه‌ های ناشی از ترک در معتادین محدود به افزایش تحریک ‌پذیری، بی‌ قراری، بی ‌خوابی، بی ‌اشتهایی و تهوع خفیف است و همه این نشانه‌ ها هنگامی بروز می‌ کنند که شخص به طور ناگهانی مصرف مقادیر زیاد حشیش را قطع کند.

از هزاران سال پیش می‌دانستند که حشیش اثرات نشئه ‌آور دارد. هردوت مورخ یونانی (قرن پنجم قبل از میلاد) قبیله چادرنشینی را توصیف کرده است که دانه‌ های شاهدانه را روی منقل سرخ کرده و با سردادن هلهله شادی از چادر خارج می‌شدند.

حوادث: سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی ۱۴کشته و مصدوم برجای گذاشت

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=169061

ثبت نظر

-