معاون استقلال: حاضرم از مجیدی دلجویی کنم!

  • کد خبر : 169029
  • 10 شهریور 1399 - 16:27
معاون استقلال: حاضرم از مجیدی دلجویی کنم!

به گزارش نیوز، مهدی نوروزی معاون باشگاه استقلال درباره انتشار خبر مذاکره این باشگاه با آندره‌آ استراماچونی در رسانه‌های ایتالیایی و همچنین دلخوری مجیدی و ماجرای استعفایش توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید:

*احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه در یک برنامه تلویزیونی مسائل را توضیح داد. به خاطر اینکه در پرونده‌های فیفا محکوم می‌شویم، برای رسیدگی به پرونده استراماچونی راهی ایتالیا شدیم. مبلغی که این مربی درخواست کرده، مبلغ کمی نیست، اما سفر ما به ایتالیا باعث سوء تفاهم شد.

*لیست آسیایی تیم را ارسال کردیم که نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی رد شده است. زمانی که استقلال نتیجه نگرفت، از او حمایت کردیم.

*درباره این سفر و در جریان سفر با مجیدی ارتباط داشتیم و نمی‌دانم چرا اینگونه شده است.

*سعید رمضانی، سرپرست تیم و مجیدی از یک ماه و نیم پیش در جریان بودند که برای مذاکره با استراماچونی به سفارت ایتالیا در ایران درخواست داده بودیم.

*برای اینکه تحت پروتکل بهداشتی باشیم، شرط گذاشتند که تیم مقابل در ایتالیا این سفر را بدون اینکه ما به قرنطینه برویم، بپذیرد. این پروسه آنقدر زمان برد که به قبل از دربی خورد.

*۲۰ روز پیش لیست را دادیم و اگر چیزی در ذهن‌مان بود، برای فرستادن لیست صبر می‌کردیم تا برای مذاکره برویم و برگردیم.

*رفتار مجیدی برای ما تعجب برانگیز بود. در جریان بازی‌ها با باخت استقلال آنقدر بهم می‌ریختیم و به عنوان مثال در دیدار با فولاد خوزستان من و سعادتمند ۱۵ دقیقه روی صندلی‌مان نشسته بودیم. در زمان پیروزی‌ها، سعی می‌کردیم پاداش‌ها را بدهیم و به نوعی تشکر کرده باشیم.

*علاقه‌‌ ما به مجیدی، با شیطنت برخی‌ها در آستانه فینال جام حذفی شکل دیگری جلوه داده شد.

*حاضر هستم مجیدی را از نزدیک ببینم و از او دلجویی کنم.

*استقلال جای مَن مَن کردن نیست، چرا که این نام آنقدر بزرگ است که بحث غرور مطرح نیست.

*قبل از آغاز دربی با مجیدی خوش و بش و حتی درباره این سفر شوخی کردیم. موضوع رد و بدل شده بین ما صمیمانه بود و پس از دربی نیز برای او پیام تبریک و تشکر فرستادیم. خودم به او پیام دادم و گفتم امیدوارم قهرمان جام حذفی و آسیا شویم. نمی‌دانم چه کسی با او صحبت کرد تا ذهنیتش خراب شود و عکس‌العمل نشان دهد.

*مگر یک تیم چند اسطوره به نام مجیدی دارد که خاطرات خوبی برای هواداران درست کرده باشد؟ مجیدی جزو سرمایه‌های باشگاه است و باید شأن و شخصیتش حفظ شود.

*نباید بگذاریم نه به باشگاه و نه به مجیدی خدشه‌ای وارد شود. همه باید به نفع استقلال کوتاه بیایند.

*مجیدی استعفای رسمی نکرده که به آن بپردازیم. او باید با قدرت تیم را آماده فینال جام حذفی و آسیا کند.

*در آسیا در خدمت مجیدی هستیم و با قدرت از او حمایت می‌کنیم. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=169029

ثبت نظر

-