قربانی: امیدوارم استراماچونی به استقلال برگردد

  • کد خبر : 168730
  • 10 شهریور 1399 - 12:31
قربانی: امیدوارم استراماچونی به استقلال برگردد

به گزارش نیوز، پیروز قربانی درباره استعفای فرهاد مجیدی گفت: از نظر من کاملا کار درستی کرد. وقتی یک جمعی ارزش شما را نمی‌داند خوب است که آن جمع را از وجود خودتان محروم کنید. ما وقتی تعریف می‌کنیم می‌گویند دنبال مقام و پست هستیم، اما منطقی صحبت می‌کنم. وقتی دو روز مانده به دربی صحبت‌هایی مطرح می‌شود قطعا تمرکز آن سرمربی بهم می‌خورد. آقای سعادتمند گفتند که به راحتی تراکتور را شکست می‌دهیم. ایشان با این صحبت‌ها بار را به روی دوش کادرفنی می‌اندازند و بردن سپاهان و پرسپولیس هم آسان نبود.

او ادامه داد: آقای سعادتمند بهتر است که مصاحبه نکنند یا اگر مصاحبه می‌کنند بار را به روی دوش کادرفنی نیندازند. این مصاحبه به نظرم بو دار بود! من به عنوان یک فرد فوتبالی این را می‌فهم. یعنی قهرمان جام حذفی شدن راحت است؟ این صحبت‌ها ارزش کار کادرفنی و بازیکنان را کم می‌کند. استقلال برای رسیدن به فینال سختی کشید و هر دو بازی قبلی را فنی به برتری رسید. از آقای سعادتمند سوال میکنم که وقتی فزهاد مجیدی با آن‌ها قرارداد یکساله و نیمه دارد حق ندارند با سرمربی دیگری مذاکره کنند. شما برای اینکه افراد حاضر فضای مجازی را راضی نگه دارید مربی و بازیکنان را ناراحت می‌کنید.

در تاریخ فوتبال بیشترین کسی که با مجیدی مشکل داشته شاید من باشم، اما باید منطقی قضیه را نگاه کنیم. بعد از استراماچونی هیچکس جرات نداشت استقلال را تحویل بگیرد. مثلاً آدمی در باشگاه استقلال داریم که صبح از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کرد و بعدازظهر در کنار مدیرعامل استقلال عکس یادگاری می‌انداخت. آقای سعادتمند باید جلوی این مسایل را می‌گرفت که متاسفانه اینگونه نشد. از دید من بهترین نتیجه را به دست آورده و بهترین تصمیم را هم گرفت که استعفا کرد، چون قدرش را نمی‌دانند.

قربانی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کند آندره‌آ استراماچونی به تهران برگردد یا خیر گفت: من امیدوارم که به تهران برگردد تا مشخص شود او واقعا چه توانایی‌هایی دارد. او باید در تهران می‌ماند تا یکسری کار‌ها را به سرانجام برساند، اما متاسفانه این هم ضعف باشگاه بوده که قدرشانس زحمات مجیدی نبودند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=168730

ثبت نظر

-