مرادی‌: قضاوت بازی با حضور فردوسی‌پور از دربی سخت‌تر است

  • کد خبر : 168351
  • 10 شهریور 1399 - 8:31
مرادی‌: قضاوت بازی با حضور فردوسی‌پور از دربی سخت‌تر است

به گزارش نیوز، قضاوت دربی تهران معترض جدی نداشت و هر دو تیم راضی بودند، اما در مورد قضاوت پیام حیدری چند نقص از سوی کارشناس برنامه فوتبال برتر مورد بررسی قرار گرفت که باید برای استقلال و پرسپولیس در جریان بازی پنالتی اعلام می‌شد. قضاوت حیدری را با یک کارشناس دیگر هم بررسی کردیم و نظرات مسعود مرادی با محسن ترکی تفاوت‌هایی دارد. گفت‌وگوی ما با مسعود مرادی در پایان تمرین تیم رسانه ورزش بود و این پیشکسوت داوری که سابقه قضاوت‌های بین‌المللی را دارد، بعد از قضاوت فوتبال عادل فردوسی‌پور و رفقا در خصوص قضاوت تمرین تیم رسانه هم نظرش را جویا شدیم.

قضاوت تمرین چطور بود؟
فکر کنم کار من از پیام حیدری که دربی را سوت زد هم سخت‌تر بود. فشار روی داور در تمرین رسانه ورزش و بازی که عادل در آن حضور دارد کمتر از دربی نیست.

پیام حیدری گزینه مناسبی برای قضاوت دربی بود؟
پیام و بیژن حیدری هر دو در نیمه نهایی جام حذفی قضاوت قابل قبولی داشتند، اما نحوه انتخاب آن‌ها اشتباه بود. عدم هماهنگی در کمیته داوران و فدراسیون فشار مضاعفی روی داور بازی ایجاد کرد که با یک هماهنگی درست می‌شد این موضوع را حل کرد.

اشتباه تأثیر‌گذاری در بازی از داور دیدید؟
من بر خلاف برخی کارشناسان که گفتند باید برای هر دو تیم پنالتی می‌گرفتند باید بگویم نظر سختگیرانه‌ای است و بازی پنالتی نداشت. حتی خطا روی فرشید اسماعیلی در بهترین شرایط برای استقلال می‌توانست یک موقعیت ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه باشد.

کارت‌هایی که به نیمکت دو تیم داده شد بیش از اندازه نبود؟
در کل قضاوت بازی به دلیل نبود تماشاگران راحت‌تر بود و اعتراض‌های کمی از سوی کادر فنی دو تیم شاهد بودیم که آن هم با کارت‌های زرد جریمه شد تا کسی جرأت اعتراض پیدا نکند. البته فاکتور اصلی حیدری در این بازی برای یک قضاوت خوب کارت‌هایی که داد نبود و حضور به موقع در تمامی صحنه‌ها و دوندگی بالا به حیدری کمک کرد تا بدون اشتباه سوت بزند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=168351

ثبت نظر

-