روایتی متفاوت از زندگی سردار سلیمانی

  • کد خبر : 168028
  • 09 شهریور 1399 - 21:26
روایتی متفاوت از زندگی سردار سلیمانی

 روایتی متفاوت از زندگی سردار سلیمانی

کتاب «سلیمانی عزیز» منتشر شد؛

نیوز؛ کتاب «سلیمانی عزیز» با نگاهی متفاوت به زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی، در کنار بازتاب متن کامل وصیت‌نامه وی، بخشی از مصاحبه‌ها، گفت‌وگوها و خاطرات ایشان را ارائه کرده است.

به گزارش نیوز؛  کتاب «سلیمانی عزیز» با محوریت مصاحبه‌ها، گفت‌وگوها و خاطراتی متفاوت و خوانده‌نشده از دوستان، هم‌رزمان و آشنایان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چاپ و در اختیار دوستداران یار مهربان قرار گرفت.

«سلیمانی عزیز»؛ روایتی متفاوت از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی

کتاب «سلیمانی عزیز» با نگاهی متفاوت و قلم جمعی از نویسندگان، در کنار بازتاب متن کامل وصیت‌نامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بخشی از مصاحبه‌ها، گفت‌وگوها و خاطراتی متفاوت و خوانده‌نشده از دوستان، هم‌رزمان و آشنایان سردار مقاومت را به مخاطب ارائه می‌دهد.

مؤلفان این کتاب سعی داشتند با قلمی ساده و دلنشین، گوشه‌ای از زندگی مرد همیشه در صحنه جبهه مقاومت را پیشکش نگاه خوانندگان کنند. کتاب روایت‌گر خاطراتی متفاوت و خوانده‌نشده به‌همراه متن کامل وصیت‌نامه این شهید والامقام است.

این کتاب در ۲۵۶ صفحه به‌همت مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ و نویسندگی عالمه طهماسبی، لیلا موسوی و مهدی قربانی توسط انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: نیروهای آمریکایی ریخته بودند توی نجف. زمزمه‌ها را می‌شنیدیم که می‌خواهند بیایند سمت صحن و معلوم نبود چه بر سر مرقد امیرالمؤمنین(ع) درمی‌آورند. خیلی از مجاهدان عراقی که در ایران بودند، برای دفاع آمده بودند، مردم عادی هم بودند؛ اما نیاز به یک فرمانده خیلی احساس می‌شد. همان روزها سر و کلّه حاجی پیدا شد. با دشداشه عربی آمده بود مقرمان، نزدیک حرم امام علی(ع). باورم نمی‌شد. پرسیدم:‌ حاجی چه‌طور خودت رو به اینجا رسوندی؟ چطورش را نگفت، ولی گفت: اومدم این آمریکایی‌ها رو از نجف بیاندازم بیرون.

کتاب «سلیمانی عزیز» یکی از یازده کتابی است که در طرح «سفیر حسین» در مساجد و هیئات معرفی و ترویج خواهد شد.


این مطلب برایم مفید است




۲


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=168028

ثبت نظر

-