ثواب زیارت عاشورا و جامعه کبیره در چیست؟

  • کد خبر : 166557
  • 08 شهریور 1399 - 7:43
ثواب زیارت عاشورا و جامعه کبیره در چیست؟

به گزارش ، حجت‌الاسلام شهاب مرادی امشب در ویژه برنامه شب تاسوعای حسینی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه اساسا ثواب زیارت عاشورا و جامعه کبیره در هویت‌سازی این زیارت است، اظهار کرد: اینکه برای خود مشخص کنیم طرفدار و دوستدار ائمه اطهار(ع) هستیم، یک گام به پروردگار نزدیک شده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

آیا امام حسین(ع) می‌دانست در عاشورا شهید می‌شود؟

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه ما دشمن دشمنان ائمه اطهار(ع) هستیم، اضافه کرد: راه تحقق آموزش و درمان رایگان قوی شدن ایران است، مردم باید به دشمن بدبین باشند، صِلح با صُلح متفاوت است، تاریخ را نباید فراموش کرد.

وی ادامه داد: باید یادمان باشد آمریکا و اروپا هر بلایی خواستند سر ما درآوردند، هم اکنون که جانبازی سرفه می‌کند، باید به گذشته نگاه کرد که چه کسی سلاح‌ها را برای جنگ با ایران فراهم کرد.

بیشتر بخوانید:

چگونه می‌توانیم ادعا کنیم که عزادار «سید الشهدا (ع)» هستیم؟

مرادی با تاکید بر اینکه قدرت در درون ایران و در جوانان است، تصریح کرد: از دشمن ناامید باشید، امام رضا(ع) به دل ما این توفیق را بدهید هر کسی که به شما ارادت دارد را دوست داشته باشیم، هر کسی که با شما دشمنی دارد را دوست نداشته باشیم.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه هر کاری که انجام می دهید، به این توجه کنید که امام رضا(ع) در همه کارهایتان باشد، در منزل تان از امام رضا(ع) تابلو باشد، کم کم این علاقه به امام رضا(ع) را زیاد کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=166557

ثبت نظر

-