تیرباران کودک آزار شیطان صفت بزودی! / کودکان جرات مقاومت در برابر ابلیس 65 ساله نداشتند + جزییات





به گزارش نیوز، پلیس اندونزی یک مرد ۶۵ ساله فرانسوی به نام فرانسوا آبلو کامیل را در هتلی در جاکارتا بازداشت کرد، در حالی که دو دختر نوجوان در اتاق او حضور داشتند. اگر اتهام‌ها علیه این پدوفیل فرانسوی ثابت شود، بر اساس قوانین حفاظت از کودکان در اندونزی حکم او تیرباران یا حبس ابد خواهد بود. یکی دیگر از اتهام‌های کامیل تصویربرداری از آزار جنسی کودکان اعلام شده است.

از رایانه همراه این کودک‌آزار ۶۵ ساله تصاویری به دست آمده که نشان می‌دهد او با صدها کودک ۱۰ تا ۱۷ ساله ارتباط جنسی برقرار کرده و همزمان از بیشتر این روابط تصویر گرفته است. بر اساس آنچه در پرونده پلیس آمده، این مرد در پنج سال گذشته بارها با روادید گردشگری وارد اندونزی شده و هر بار کودکان را فریب داده است. او با گفتن اینکه دنبال مدل می‌گردد، بچه‌ها را به اتاق خود کشانده و به ازای برقرار کردن رابطه جنسی به آنها بین ۲۵۰ هزار تا یک میلیون روپیه (۱۷ تا ۷۰ دلار) پول داده است. کسانی هم که برابر پیشنهاد او مقاومت می‌کردند، کتک می‌خوردند.

مقام‌های پلیس معتقدند تعداد قربانیان این کودک‌آزار فرانسوی بسیار بیشتر است و او در سال‌های پیش هم در کار فریب دادن کودکان بوده است. دست‌کم هر سال بیش از ۷۰ هزار کودک در اندونزی قربانی کودک‌آزاری می‌شوند و برخی گردشگران خارجی صرفا برای برقرار کردن ارتباط جنسی با کودکان وارد اندونزی می‌شوند. یک جنایتکار تحت تعقیب آمریکایی به نام راس مدلین هم ماه گذشته در جاکارتا بازداشت شد و اتهام او آزار جنسی کودکان در ازای دادن پول بود.




آیا این خبر مفید بود؟