حسن زاده: نگران نباشید، فرهاد برمی گردد

  • کد خبر : 166353
  • 07 شهریور 1399 - 23:20
حسن زاده: نگران نباشید، فرهاد برمی گردد

له گزارش “ورزش سه”، در شرایطی هواداران استقلال در فضای مجازی در حال شاخ‌وشانه کشیدن برای رقیب سنتی خود بودند ناگهان صفحه رسمی فرهاد مجیدی در اینستاگرام کام میلیون‌ها طرفدار این تیم را با استعفای ناگهانی خودش در فاصله کمتر از یک هفته مانده تا فینال جام حذف تلخ کرد.


در ادامه صبح امروز (جمعه) احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه “ورزش و مردم” در ارتباط با استعفای غیرقابل‌پیش‌بینی مجیدی صحبت‌هایی را مطرح نمود اما درنهایت گفت “استعفای او جنبه رسمی ندارد و او باید به کار خودش در استقلال ادامه دهد.”


با رضا حسن‌زاده مدافع ملی‌پوش و متعصب باشگاه استقلال که به همراه امیدهای این تیم در این فصل به‌عنوان قهرمانی رسیده است گفتگویی را انجام دادیم که در ادامه آن‌ها می‌خوانید:


 *درخصوص این اتفاقات اخیر و استعفای فرهاد مجیدی نظرتان چیست؟

حسن‌زاده: در درجه اول آنچه که مشخص است همواره مسئولیت انتخاب سرمربی بر عهده مدیرعامل باشگاه است که با توجه به مشورتی که با کمیته فنی انجام می‌دهد این امر صورت می‌گیرد و سرمربی هم با توجه به تعهدی که می‌دهد، قراردادی منعقد می‌شود.

اما الآن اصلاً کاری به این مسائل نداریم. الآن صحبت تعصب و غیرت است. حرف ما این است که برای بچه‌های تیم و حتی خود فرهاد از دست دادن این شرایط حیف است. چراکه با در نظر گرفتن شرایط بسیار سخت این چندساله و هرج‌ومرجی که در باشگاه وجود داشت درنهایت فرهاد این تیم را تحویل گرفت و به‌اتفاق بازیکنانش با تمامی کمی و کاستی و مشکلاتش ساختند و کنار آمدند و تیم را به‌عنوان نایب‌قهرمانی لیگ رساندند. از طرفی در جام حذفی نیز با تلاش مضاعفی که صورت گرفته و تیم باوجود دادن مصدومان فراوان با شکست پرسپولیس به فینال رسیده است، خب به نظر من این تصمیم به‌نوعی می‌تواند در این مقطع حساس اشتباه باشد.


*می‌توانید بیشتردر این رابطه و دلایل این تصمیم اشتباه توضیح دهید؟

حسن‌زاده: به این خاطر معتقدم که این تصمیم تا حدی اشتباه است که بچه‌های تیم واقعاً زحمت کشیدند و تلاش کردند. واقعاً خیلی از بچه‌ها درحالی‌که می‌توانستند با توجه به مصدومیتشان مثلاً ده روز استراحت کنند تا به‌طور کامل مصدومیتشان برطرف شود، به خاطر حیثیت و آبروی تیشمان و از همه بیشتر به خاطر فرهاد مصدومیت خود را فراموش کردند و به زمین آمدند چون‌که او را دوست داشتند. حتی سرخودشان را جلوی توپ قراردادند که تیشمان بازنده از زمین بیرون نیاید و در کل می‌خواهم بگویم تمام این تلاش‌ها به این خاطر صورت گرفت که تیم راهی فینال شود و الآن که این میسر شده است به‌زعم من این تصمیم اشتباهی گرفته‌شده است.»

 


*درخصوص صحبت‌های سعادتمند و اینکه او امروز هرگز انجام مذاکراتش را با استراماچونی تکذیب نکرد نظرتان چیست؟

حسن‌زاده: مسئله من همان‌طور که گفتم بحث تعهد است. فرهاد حتی اگر یقین داشته باشد که چنین اتفاقی رخ‌داده است باید در اعلام این تصمیم قدری ملاحظه به خرج می‌داد. به‌هرحال فراموش نکنید ما حرفه‌ای هستیم و در تفکراتمان هم باید رگه‌هایی از حرفه‌ای بودن را داشته باشیم. حالا اگر هم قصد استعفایی هم است چه‌بهتر که تیم را به‌عنوان قهرمانی برساند و آن وقت تحویل دهد در این حال هم یک رزومه درخورتوجه در اولین سال مربی‌گری‌اش و هم یک کارنامه قهرمانی در سابقه بازیکنان به ثبت خواهد رسید که این اصلاً چیز کمی نیست. چرا نباید این اتفاق بیفتد؟

 


*فکرمی کنید در حال حاضر چاره کار در کجاست؟

حسن‌زاده: به نظر من باید پیشکسوتانی که بزرگ‌تر از من هستند مثل آقایان جباری و عبداللهی و فریبا می‌توانند جمع شوند و کاری کنند تا این سوء تفاهمات از بین برود. به‌هرحال فرهاد سرمایه این باشگاه بزرگ است و حیف است که تنها پس از یک روز آن جو شادی که در بین هواداران به وجود داشت از بین برود. من هم همان‌طوری که دیدید با انتشار پستی از فرهاد خواستم که برگردد و ما خواهان بازگشت او به استقلال هستیم حتی برای سال آینده.

 


آیا با توجه به شناختی که از فرهاد دارید و صحبت‌های صبح امروز آقای سعادتمند تصورمیکنید مجیدی به تیمش برگردد؟

ما فقط دعا می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد. به‌هرحال ما ایرانی هستیم و همواره ثابت کردیم که به بزرگ‌تر از خودمان احترام می‌گذاریم. این چیزی است که در فرهنگ وسنت ما وجود دارد. شک نکنید که فرهاد هم در فینال روی نیمکت استقلال خواهد نشست. بالاخره پنج‌شنبه قراراست فینال برگزار شود و باید هر چه زودتر این مسئله حل شود تا بچه‌ها هم‌مرکزشان را معطوف دیدار مقابل تراکتور کنند و از سردرگمی بیرون بیایند و ان‌شاءالله باروحیه‌ای بهتر از همیشه قهرمان جام حذفی شوند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=166353

ثبت نظر

-