آخرین بازی سال در زیباترین ورزشگاه ایران

  • کد خبر : 166279
  • 07 شهریور 1399 - 22:05
آخرین بازی سال در زیباترین ورزشگاه ایران

به گزارش “ورزش سه”، هر چند مطابق قرعه‌کشی قرار بود فینال جام حذفی در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود اما کیفیت پایین چمن این ورزشگاه باعث شد تا تصمیم سازمان لیگ تغییر کند و دیدار فینال به ورزشگاه مدرن امام رضا منتقل شود.

 

ورزشگاهی که بدون‌شک به لحاظ امکانات و زیرساخت بهترین کاندیدا برای میزبانی فینال جام حذفی بود؛ هر چند در سال‌های گذشته هم چندین بار نام ورزشگاه امام رضا کاندید شد اما این اتفاق نیفتاد.

 

به طور مثال فصل گذشته که جدال فینال میان داماش و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز شد؛ دیداری که حاشیه کم داشت و هنوز هواداران فوتبال جنجال‌های آن دیدار را به خاطر دارند که با چند ساعت تاخیر به دلیل بی‌نظمی در حضور هواداران صورت گرفت.

 

فینال امسال قرار است میان دو تیم استقلال و تراکتور برگزار شود؛ استقلالی‌ها خاطره خوشی از حضور در مشهد دارند چرا که یکی از قهرمانی آن‌ها در لیگ در مشهد به پا شده است.

در لیگ هشتم که امیر قلعه نویی سرمربی آبی‌ها بود آن‌ها توانستند با شلیک دیدنی فابیو جانواریو در ورزشگاه ثامن الائمه جشن قهرمانی خود را به پا کنند.

حال باید دید در فینال جام حذفی که میان استقلال و تراکتور پنجشنبه پیش‌رو از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد، می‌توانند استقلالی‌ها در مشهد قهرمانی‌های خود را به عدد ۲ برسانند یا خیر؟

 

البته ورزشگاه امام رضا اکنون آماده برگزاری مسابقه فوتبال نیست و شب‌ها میزبان مراسم عزاداری است؛ قرار است از ۱۰ شهریور ماه با پایان یافتن مراسمات مهیای دیدار فینال جام حذفی شود و دو تیم امیدوارند با توجه به کیفیت چمن خوب این ورزشگاه و امکانات فوق‌العاده آن بتوانند نمایش خوبی را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=166279

ثبت نظر

-