ادعای سایپا؛ می‌خواهیم لامبورگینی لیگ بیستم باشیم!

  • کد خبر : 164815
  • 06 شهریور 1399 - 15:04
ادعای سایپا؛ می‌خواهیم لامبورگینی لیگ بیستم باشیم!

به گزارش “ورزش سه”، نارنجی‌های فوتبال ایران در فصل بیستم برنامه‌های ویژه‌ای در سر خواهند داشت تا بتوانند از برند خود نیز به بهترین شکل دفاع کنند.

 

بعد از یک فصل پرماجرا که در نهایت در هفته پایانی منجر به بقای این تیم در لیگ برتر شد، مهمترین تغییر پایان کار حبیب کاشانی و حضور مدیر جدید بر سر کار این باشگاه بود. کاشانی که بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال با حضور در انتخابات فدراسیون سر و صدا کرده بود، در ادامه با به تعویق افتادن این پروسه، روی صندلی مدیرعاملی باشگاه سایپا نشست و با حمایت خود به زعم ابراهیم صادقی، نقش زیادی در بقای آنها داشت.

 

اما اکنون با ادعای این باشگاه، قرار است عصر جدیدی در لیگ بیستم توسط آنها شکل گیرد. حضور امیرحسین تابع جماعت، اولین استارت برای این برنامه بوده است؛ مدیرعامل جوان سایپایی‌ها اما بلندپروازی‌های بزرگی در ذهن دارد و بر اساس آن شاید این مجموعه بتواند امیدوار باشد بعد از سال‌ها بار دیگر آنها در فوتبال نیز همانند دیگر رشته‌ها از برند این کارخانه به بهترین شکل در این عرصه محافظت کنند.

 

سایپا در لیگ نوزدهم با ابراهیم صادقی یک چالش بزرگ را پشت سر گذاشت. صادقی که دوران فوتبالی خود را در این باشگاه دنبال کرده، در اولین تجربه سرمربیگری‌اش به سمت جوان‌سازی و استعدادیابی رفت تا بتواند ضمن شناسایی بازیکنان جوان، برابر نرخ بالای جذب بازیکنان ستاره نیز مقاومت کند. او البته برای محافظت از دیدگاه خود شرایط سختی را دنبال کرد و این موضوع باعث شد تا در هفته پایانی نیز تمام دغدغه‌اش حفظ نارنجی در لیگ برتر باشد.

 

سرمربی جوان سایپا در شرایطی فصل را با امتیاز بقا به پایان رساند که مدعی است جوانان قابل اعتنایی به فوتبال ایران معرفی کرده که در فصل آینده به بلوغ فنی و باروری لازم برای نمایش درخشان خواهند رسید. از سوی دیگر با انتخاب امیرحسین تابع جماعت به عنوان یک مدیر جوان، سایپایی‌های تفکرات جدیدی را در لیگ بیستم دنبال خواهند کرد و به نظر می‌رسد قرار گرفتن این دو تفکر در کنار یکدیگر شاید بتواند بار دیگر روزهای درخشان آنها در فوتبال ایران با حضور در آسیا و کمی قبل‌تر جشن قهرمانی در لیگ را در دسترس قرار دهد.

 

 

 

 


تابع جماعت در اولین اظهارنظر خود در قامت مدیرعامل این باشگاه، نوید روزهای خوب آینده را در لیگ بیستم با توجه به دیدگاهی که باشگاه دنبال خواهد کرد، داده است: در فوتبال آقایان با وجود حساسیتی که در هفته های پایانی برای بقاء در لیگ برتر وجود داشت اما این باشگاه با تکیه بر استعدادهای مکتب بازیکن ساز خود هم در حوزه کادر فنی و هم بحث بازیکنان، دستاورد گران بهایی کسب کرد؛ چرا که فلسفه و مکتب باشگاه سایپا  بازیکن سازی و جوانگرایی است؛ البته اعتقاد دارم آنطور که باید و شاید روی موضوع بازیکن سازی، جوانگرایی، توجه به فوتبال پایه و در یک کلام مکتب بازیکن ساز باشگاه سایپا، اطلاع رسانی مناسبی به جامعه صورت نگرفته است.

 

سایپا اکنون امیدوار است با انتخابی که برای دنبال کردن این مسیر در بحث مدیریت باشگاه داشته، بتواند از تجربیات مدیرعامل جوان خود در کنار پتانسیلی که در اختیار دارد برای نمایشی درخشان در لیگ بیستم سود برده و باید دید در چالش جالبی که پیش رو خواهند داشت قادر به دستیابی به این هدف خواهند بود یا خیر.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=164815

برچسب ها

ثبت نظر

-