فرمانده نیروی زمینی ارتش: با قدرت و سرعت در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم

  • کد خبر : 163539
  • 05 شهریور 1399 - 18:23
فرمانده نیروی زمینی ارتش: با قدرت و سرعت در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم

به گزارش نیوز به نقل از فارس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه قزوین اظهار کرد: قطع وابستگی در چرخه دفاعی ارتش جمهوری اسلامی زمینه‌ساز تقویت بیش از پیش آن شده است.

وی افزود: توانمندی و خوداتکایی ارتش باعث شده تا در حوزه ابزار دفاعی و تولید و تجهیز آن جایگاه بسیار خوبی در منطقه داشته باشیم.

حیدری با بیان اینکه وجود ۲۳ رسته مختلف و هوانیروز نشان از پیچیدگی کار در نیروی زمینی دارد، عنوان کرد: امروز با قطع وابستگی از بیگانگان و ایستادن بر روی پای خود توانسته‌ایم نیروی زمینی مقتدر و مستحکم بسازیم.

وی که برای بازدید از لشگر ۱۶ زرهی به قزوین سفر کرده است، ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یک نیروی محرک در عملیات‌های زمینی دارای اقتدار است و در کنار سایر نیروهای نظامی آمادگی ایستادن در برابر هر تهدید و مقابله با هر دشمنی را با قدرت و سرعت دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه نمیتوان تنها موشک را یک قدرت دفاعی دانست، افزود: توان دفاعی یک مولفه است و باید در همه اجزاء و ابزارهای نظامی قدرتمند و مقتدر بود.

وی تصریح کرد: با قدرت معتقدیم چرخه دفاعی شامل هوشمند شدن تجهیزات، نقطه زن کردن ابزار نظامی و دقیق زدن به هدف است و موشک‌های ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

دنیا بیش از این روحیه و رفتار استکباری امریکا را نمیپذیرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: با لطف خداوند و هدایت مقام معظم رهبری شاهد مفتضح شدن امریکا در شورای امنیت بودیم و می بینیم که چگونه کشورها یکی پس از دیگری با پی بردن به ماهیت امریکا از او فاصله میگیرند.

وی بیان کرد: دنیا بیش از این روحیه و رفتار استکباری امریکا را نمیپذیرد و می بینیم که امریکا علی‌رغم تمام تلاش خود در دنیا منزوی شده است.

حیدری در پایان لشگر ۱۶ زرهی را از یگان‌های افتخارآفرین در دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: توان رزمی و دفاعی لشگر ۱۶ در وضعیت مناسبی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=163539

ثبت نظر

-