میکونوس و تولد بولت انگلیسی‌ها را کرونایی کرد

  • کد خبر : 163003
  • 05 شهریور 1399 - 11:28
میکونوس و تولد بولت انگلیسی‌ها را کرونایی کرد

به گزارش نیوز، ابتدای هفته بود که گزارشی درباره زیبایی‌های جزیره میکونوس برای بازیکنان لیگ برتری به منظور سپری کردن تعطیلات تابستانی منتشر کردیم. جزیره‌ای کاملاً لاکچری، سنتی و آرامش‌بخش در یونان که پاتوق تابستانی بازیکنان لیگ برتری در سالیان اخیر و به خصوص امسال شده بود. حضور همزمان چند بازیکن شاغل در لیگ برتر در جزیره میکونوس برای گذراندن تعطیلات باعث شد ناخودآگاه تمام توجهات به سمت این جزیره جلب شود. از طرفی حواشی مربوط به دستگیری هری مگوایر در این منطقه به خاطر رانندگی با حالت مستی موجب شد تا همه بیش از پیش به میکونوس توجه کنند. میکونوس اما امروز به خاطر داستان دیگری در رسانه‌های انگلیس جلب توجه می‌کند. جزیره‌ای که قرار بود بازیکنان لیگ برتری را از قوانین سفت و سخت قرنطینه انگلیس نجات دهد حالا چند بازیکن را درگیر کرونا کرده است.

دو لیگ برتری و یک ملی‌پوش کرونایی شدند
روزنامه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شد سه بازیکن لیگ برتری که تعطیلات خود را در میکونوس سپری کرده بودند به کرونا مبتلا شدند. گزارشی که سروصدای زیادی به پا کرد و همه را به جست‌وجو برای پیدا کردن گزینه‌ها انداخت. گزینه‌هایی که مشخص شد دو عضو آن لیگ برتری هستند و دیگر بازیکن هم یک ملی‌پوش است.

مگوایر کرونا دارد؟
وقتی خبر کرونایی شدن بازیکنان حاضر در میکونوس منتشر شد رسانه‌ها به بازیکنانی که در این جزیره تفریح کردند، بیشتر مشکوک شدند. آن‌طور که جست‌وجوها انجام شده، دو بازیکن لیگ برتری از باشگاه شفیلد هستند. بازیکن سوم اما که از قضا ملی‌پوش هم است، نگاه‌ها را به سمت هری مگوایر برد. چهره‌ای که در روزهای گذشته به خاطر حواشی دستگیری‌‌اش در یونان حسابی خبرساز شده است. بررسی‌ها اما نشان می‌دهد بازیکن موردنظر احتمالاً مگوایر نیست. به گفته گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس و تحقیقات روزنامه سان، بازیکن موردنظر از روزهای گذشته خود را قرنطینه کرده است. این درحالی است که مگوایر در روزهای اخیر بابت حواشی‌‌اش در دادگاه یونان رویت شد و عکسش نیز به اشتراک گذاشته شد.

نگرانی ساوتگیت
گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس از تفریح بازیکنان لیگ برتری و به ویژه ملی‌پوشان در جزیره میکونوس آن هم در شرایط کرونایی شاکی است. انگلیس باید خیلی زود برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا آماده شود و ساوت‌گیت نگران غیبت بازیکنش است. انگلیس باید ۵ سپتامبر یعنی کمتر از ۱۰ روز دیگر لیگ ملت‌های اروپا را با بازی مقابل دانمارک شروع کند.

مهمانی کرونایی استرلینگ با بولت
جمعه بود که رحیم استرلینگ در جشن تولد یوسین بولت سریع‌ترین دونده جهان حضور پیدا کرد؛ جشنی که در جامائیکا برگزار شد و استرلینگ را به این کشور کشاند. مهمانی صمیمی که عکس و فیلم‌های منتشر شده نشان از نزدیکی بولت و رحیم به یکدیگر داشت اما یک روز بعد مشخص شد بولت به کرونا مبتلا شده و استرلینگ را در بازگشت به انگلیس دچار استرس کرد. استرسی که حالا به ساوت‌گیت و دیگر بازیکنان تیم ملی هم منتقل شده است. هرچند تست کرونای رحیم منفی بوده اما ریسک ابتلای او در آینده و یا ناقل بودنش باعث شده اردوی تیم ملی تحت تأثیر قرار بگیرد!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=163003

ثبت نظر

-