پر متقاضی ترین نمادهای بورسی در ۵ شهریور ۹۹

  • کد خبر : 162928
  • 05 شهریور 1399 - 10:27
پر متقاضی ترین نمادهای بورسی در ۵ شهریور ۹۹
به گزارشنیوز، امروز چهارشنبه ۵ شهریور شاخص کل بورس در شروع معاملات با رشد ۳۶ هزار واحدی رو به رو بود.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۵ شهریورماه

اخبار اقتصادی- در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد سبز پوشی و افزایش تقاضا در عمده نماد‌های این گروه هستیم. شبریز،شپنا،شتران و شبندر در سقف قیمت روزانه قرار دارند.

بانکی‌ها امروز با معاملاتی پر تقاضا شروع به کار کردند. نماد‌های دی، وتجارت، وبصادر، وپاسار و ونوین ازجمله نماد‌های مورد توجه گروه اند. سمایه پر عرضه‌ی داد و ستد می‌شود.

فلزات اساسی هم با افزایش تقاضا همراه اند. فولاد، فملی و ذوب از جمله نماد‌های مثبت گروه اند. فمراد و فنوال با فشار عرضه معامله می‌شوند. فلوله و فسپا متعادل داد و ستد می‌شوند.

رشد ۴۲ هزار واحدی نماگر بورس در ۲۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۲۰ در ارتفاع یک میلیون و ۶۹۲ واحد قرار گرفته است.

فولاد، شستا و فملی بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های لپارس، وملی و دسبحان بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۴۴ هزار و ۲۶۰ واحدی (۲.۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۶۹۴ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۱.۲ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۲۵ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۸۴ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نماد‌های فولاد، فملی و شپنا در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=162928

ثبت نظر

-