شاختار صیادمنش را پسندید

  • کد خبر : 162913
  • 05 شهریور 1399 - 10:15
شاختار صیادمنش را پسندید

نیوز/ محمدرضا مدنی؛ اللهیار صیادمنش که وینفرد شفر لقب الماس را برایش انتخاب کرد پس از قرار گرفتن در لیست مازاد تیم فنر باغچه بلافاصله از سوی استعدادیاب‌های باشگاه مطرح اوکراینی مد نظر قرار گرفت و حالا برای پیوستن به تیم قهرمان فصل قبل (۲۰۱۹-۲۰۲۰) اوکراین تنها به یک امضا و جلسه یک ساعته نیاز دارد. اطلاع از مسیر جدیدی که پیش روی این بازیکن مازنی قرار دارد، مشخص می‌کند او هم تصمیم گرفته مانند آزمون و طارمی از تیم‌های کم ستاره‌تر شروع کند تا بیشتر به میدان برود و دیده شود.

حضور در ترکیه
اللهیار صیادمنش در زمستان سال ۱۳۹۷ پس از درخشش با تیم جوانان کشورمان مورد نظر باشگاه فنرباغچه ترکیه قرار گرفت و پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی در تابستان سال ۱۳۹۸ با عقد قراردادی ۵ ساله به این تیم ترکیه‌ای پیوست.

انتقال به استانبول‌اسپور
مهاجم بلند قامت و سرعتی کشورمان در فنرباغچه فرصتی برای بازی پیدا نکرد تا مدیران آن تیم او را به تیم دوم باشگاه استانبول اسپور قرض بدهند که در لیگ دسته یک بازی می‌کرد. درخشش صیادمنش از یک‌سو در آن تیم و تغییراتی که در کادر فنی تیم فنرباغچه ایجاد کردند باعث شد تا اللهیار بار دیگر در نیم‌فصل زمستانی گذشته به فنر برگردد.

نیمکت‌نشینی طولانی
اللهیار در بازگشت به فنر باز هم فرصتی برای خودنمایی نیافت و سرمربی ـ بازیکن جدیدی که تیم را هدایت می‌کرد خیلی به او اعتقاد نداشت و تنها پس از راه‌اندازی دوباره سوپرلیگ ترکیه بعد از کرونا در یک بازی برای دقایقی او را به میدان فرستاد!

تغییرات اتوبوسی
با ورود امره به عنوان سرمربی جدید تیم فنرباغچه تغییرات اتوبوسی در این تیم رقم خورد. او که ظاهراً شرکت نقل و انتقالاتی بازیکن خودش را دارد با شرکتی که پیش از این با تیم فنرباغچه کار می‌کرده اختلاف داشته و همه بازیکنان قبلی این گروه ایجنتی که اللهیار هم جزو آن‌ها بوده را در لیست مازاد خود قرار داد.

اوکراینی‌ها جلو آمدند
باشگاه شاختاردونتسک اوکراین قهرمان فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر اوکراین که در مرحله نیمه‌نهایی یوفاکاپ با شکست مقابل میلان از گردونه رقابت‌ها حذف شده بود، همان تیمی است که استعدادیاب‌هایش بلافاصله پس از اطلاع از خروج صیادمنش از لیست فنر سراغش رفتند.

قرض در قرض
یکی از نزدیکان به این بازیکن در ترکیه به نیوز گفت: با استفاده از بند خرید قرارداد صیادمنش شاختار او را برای یک سال قرضی می‌خرد و سپس او را به تیم دومش در لیگ برتر اوکراین که ماریوپل نام دارد، قرض می‌دهد و در صورتی که این بازیکن توانست رضایت باشگاه شاختار و کمیته فنی آن تیم را جلب کند برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ رسماً به تیم شاختار بپیوندد.

در مسیر پیشرفت
تیم ماریوپل اوکراین فصل قبل در رده هفتم جدول به کار خود پایان داد و تیمی است که ۸۰ درصد بازیکنانش را فوتبالیست‌های زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دهند و تفاوت عمده اش با فنرباغچه در همین میدان دادن به جوان‌ترهاست. این تیم یک مدافع خارجی دارد و صیادمنش دومین بازیکن خارجی این تیم محسوب می‌شود.

۷ روز تا تعیین سرنوشت
طبق اخبار رسیده از ایجنت صیادمنش این بازیکن ظرف ۷ روز آینده باید خود را برای سفر به اوکراین آماده کند و پس از شرکت در تست‌های پزشکی قراردادش را با این تیم مطرح اوکراینی ببندد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=162913

ثبت نظر

-