خاطره عجیب رهبری‌فرد از مجیدی: در راهرو تهدیدش کردم تا آخر بازی سمتم نیامد!

  • کد خبر : 162794
  • 05 شهریور 1399 - 7:57
خاطره عجیب رهبری‌فرد از مجیدی: در راهرو تهدیدش کردم تا آخر بازی سمتم نیامد!

به گزارش نیوز، بهروز رهبری‌فرد، پیشکسوت سرخپوشان در ابتدا گفت: «فعلاً دوست ندارم کری بخوانم و دو دلیل دارم؛ اول اینکه الان فضای کری‌خوانی وجود ندارد و در ثانی، برای هواداران واقعی استقلال احترام خاصی قائل هستم. البته بعد از بازی اگر پرسپولیس برنده شد، خدمت‌شان هستم و به اندازه کافی برای همه آن‌ها کری می‌خوانم!»
او اضافه کرد: «الان فقط دوست دارم خاطره‌ای از یک دربی مهم تعریف کنم؛ یکی از دیدار‌هایی که من مدافع پرسپولیس بودم و فرهاد مجیدی مهاجم استقلال. آقافرهاد که امروز سرمربی استقلال شده و من برایش آرزوی موفقیت دارم، خاطرات زیادی در ذهن من و هم‌نسل‌هایم به جا گذاشته که از هر کدام‌شان سؤال کنید، بالاخره چیزی برای یادآوری دارند. این موضوع را همه بازیکنان آن سال پرسپولیس و استقلال به یاد می‌آورند.»
کاپیتان پیشین سرخ‌ها ادامه داد: «قبل از شروع بازی، مثل همیشه دو صف در راهروی ورزشگاه آزادی تشکیل داده بودیم. ما یک سمت بودیم و کنارمان استقلالی‌ها حضور داشتند. آن زمان، هنوز کف راهرو موزائیک بود و مثل امروز سرامیک نشده بود. معمولاً در آن شرایط، بازیکنان تمرکز می‌کنند یا به گرم کردن بدن‌شان ادامه می‌دهند، اما من از جلوی صف، جایم را عوض کردم و رفتم ته صف تا درست جایی بایستم که روبه‌رویم فرهاد مجیدی مهاجم آن زمان استقلال بود. سپس با صدای بلند گفتم: «امروز می‌خواهم یک دست و پایی بشکنم. خدا کمک کند یکی از این مهاجم‌های استقلال را زودتر بفرستم خانه. امروز حوصله درست و حسابی ندارم، کسی سمتم بیاید طوری می‌زنمش که یادش برود از کدام در رختکن آمده بود بیرون و…» البته این کار را همیشه قبل از شروع بازی‌ها می‌کردیم، اما یک لحظه دیدم فرهاد مجیدی غیب شد. او رفت و جلوی صف ایستاد!»
رهبری‌فرد افزود: «همان اوایل بازی، یک کرنر به نفع استقلال بود که مدافعان بلندقد و قدرتمند استقلال هم جلو کشیده بودند. من همه را رها کردم و رفتم سمت فرهاد. او هم تلاش می‌کرد جای خودش را عوض کند. طوری شد که جفت‌مان از محوطه جریمه بیرون رفتیم. از آن لحظه بازی به بعد، مجیدی تا آخر دربی سمت من نیامد. بازی هم بدون گل مساوی شد. ما یک یا دو حمله داشتیم و استقلال هم هیچ حمله مؤثری نکرد. کلاً بازی خوبی نشد، چون فرهاد دیگر سمت من و دروازه پرسپولیس آفتابی نشد!»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=162794

ثبت نظر

-