صیادمنش: استقلال به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد

  • کد خبر : 16246
  • 14 اسفند 1398 - 3:41
صیادمنش: استقلال به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد

نیوز/ محمدرضا مدنی؛ اللهیار صیادمنش در دورانی که از استانبول‌اسپور به تیم فنرباغچه برگشته هنوز نتوانسته آنچنان که دوست داشت در ترکیب تیم اصلی‌اش به میدان برود. او هم مانند دیگر هم‌تیمی‌هایش از سرمربی حال حاضر تیم فنرباغچه دل خوشی ندارد.

هنوز هم بازی نمی‌کنی؟
به هر حال این هم از شانس من است! سرمربی تیم ما بیش از هر کسی به باتجربه‌ها اعتماد دارد و دنبال یک فرصت هستم تا بتوانم خودم را به او اثبات کنم.

به سرمربی‌تان اولتیماتوم داده شده تا تیم را نجات بدهد؟‌
نمی‌دانم. من سرم به تمرین و کار خودم گرم است. ما یک بازی با ترابزون در پیش داریم و فعلاً همه تمرکزمان روی آن دیدار است.

اوضاع بدنی خودت خوب است؟
بله! تمریناتم را با قدرت دنبال می‌کنم. همه مربیان از جمله بدنساز فنرباغچه هم مرا جزو ۵ بازیکن برتر تیم می‌داند و می‌گوید از نظر بدنی خیلی خوب هستم. فقط دنبال یک فرصتم.

از فوتبال ایران خبر داری؟
بله! بازی‌ها ظاهراً به دلیل کرونا ویروس لغو شده است.

از دوستانت در این‌باره نپرسیدی؟
فقط می‌دانم اوضاع خیلی وخیم است. کسی دوست ندارد مسابقه بدهد. همه نگران هستند که این بیماری سراغ‌شان نیاید. من هم از این بابت نگرانم.

خبرش در ترکیه هم پیچیده؟
بله! الان دیگر همه دنیا با این معضل درگیر هستند.

از خانواده‌ات خبر داری؟
بله! پدرم هم سالن کشتی‌اش را تعطیل کرده و تمرینات شاگردانش در خانه‌های‌شان و به صورت اختصاصی دنبال می‌شود. همه نگران این موضوع هستند.

با این وضعیت فکر می‌کنی اوضاع تیم ملی و بازی با هنگ‌کنگ چه می‌شود؟
چه بگویم؟ فقط امیدوارم تیم ملی با هدایت آقای اسکوچیچ بتواند در این شرایط از دیدار‌های پیش‌رو با قدرت رد شود و تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

از استقلال جدید با فرهاد مجیدی خبر داری؟
بله! شکر خدا نتایج خیلی خوبی در پلی آف به دست آورد. در لیگ هم جایگاه تیم با یک بازی کمتر خوب است. می‌دانم که استقلال در این مدت روز‌های سختی را پشت‌سرگذاشته و فکر می‌کنم در نهایت استقلال به جایگاه اصلی اش برمی‌گردد. امیدوارم با مدیریت جدید اوضاع روز به روز بهتر شود. برای آقا فرهاد در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=16246

ثبت نظر

-