در دربی سال ۷۳ تا دعوا شد فرار کردم

  • کد خبر : 161926
  • 04 شهریور 1399 - 14:08
در دربی سال ۷۳ تا دعوا شد فرار کردم

به گزارش نیوز، ادموند اختر، مهاجم اسبق استقلال در ۹ دربی حضور داشته و ۲ بار هم برابر پرسپولیس گلزنی کرده است. او درخصوص بازی فردای این دو تیم به نیوز گفت: استقلال روند رو به رشدی داشته و در شرایط خوبی به سر می‌برد و به نظر من اگر بازیکنان خودی مرتکب اشتباه فردی نشوند و به اصطلاح گل مفت نخوریم، استقلال برنده بازی و تیم راه یافته به فینال جام حذفی است. امیدوارم با انگیزه بالایی که در تیم وجود دارد شاهد پیروزی استقلال باشیم.
اختر که مدتی به عنوان مدیر برنامه فعالیت می‌کرد در همین خصوص گفت: من کلاً ۴ نفر را به ایران آوردم که به این نتیجه رسیدم ایجنت بودن در خون من نیست و مال این حرف‌ها نیستم! من هرایر مگویان را به استقلال آوردم که دفاع وسط بود، اما منصوریان از او در پست‌های غیرتخصصی‌اش استفاده کرد. مگویان کاپیتان تیم آرارات ایروان است و فصل قبل نایب‌قهرمان لیگ شدند. دفاع وسط دیگری به تیم شهر خودرو داده بودم که الان هم بازیکن فیکس تیم اورال روسیه است. لئون هایراپتیان را به پیکان داده بودم که موفق بود و سرمربی تیم ملی ارمنستان را به عنوان مربی به شهر خودرو داده بودم و کاری کردند که از ایران فرار کرد! الان هم به خاطر کم ارزش شدن پول ملی برای بازیکنان خارجی خوب صرفه اقتصادی ندارد به فوتبال ایران بیایند. مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان طلب هرایر مگویان مانده بود که راضی‌اش کردم و آن را به استقلال بخشید. مثل برخی مدیربرنامه‌ها نیستم که بازیکنم را تحریک به شکایت کنم. یا مثلاً پروپییچ ۳۰ هزار دلاری را با قیمت ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه قالب کنم.
اختر در ادامه گفت: فوتبالیست خیلی سخت بتواند در فوتبال ایجنت شود. من به عنوان یک پیشکسوت به مدیران و مربیان توصیه می‌کنم از هیچ ایجنتی برای یک تیم بیشتر از ۲ بازیکن نگیرند، چون اگر آن ایجنت یک روز از قیافه مدیر یا سرمربی خوشش نیاید می‌تواند تیم را زمین بزند!
از اختر سؤال کردیم در اولین حضورش در دربی چه احساسی داشت که گفت: این بازی استرس دارد و هرکسی استرس نگرفته باشد یا دروغ می‌گوید یا مغزش ساختار جداگانه‌ای دارد! من در اولین دربی گل زدم همان مسابقه‌ای که ۲-۲ شد و به جنجال کشید. پرسپولیس ۲ بر صفر جلو بود وقتی ۲ گل خورد می‌دانست گل سوم را هم می‌خورد و بازی را به جنجال کشید. در آن ایام جزو جوان‌ترین‌های زمین بودم و تا دعوا شد من در رفتم! (خنده)

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=161926

ثبت نظر

-