اوساگونا امیدوار به گلزنی در دربی تهران

  • کد خبر : 161146
  • 03 شهریور 1399 - 22:46
اوساگونا امیدوار به گلزنی در دربی تهران

اوساگوآنا امیدوار به گلزنی در دربی تهرانبه گزارش نیوز، کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برابر سایپا موفق به زدن گل با پیراهن این تیم شد تا اکنون از انگیزه زیادی برای تقابل حساس مرحله نیمه نهایی دربی جام حذفی داشته باشد. او درباره شرایط آمادگی خود می‌گوید: مدتی از تمرینات گروهی دور بودم و کادرفنی حق داشت که در بازگشت به دنبال آماده سازی باشد. با این حال خوشحالم که فصل با اتفاقات خوبی برای ما تمام شد. یک قهرمانی به دست آوردیم و دو تورنمنت دیگر پیش رو داریم. باید تلاش کنیم شرایط بهتر از گذشته شود و اتفاقات خوبی را شکل دهیم.

وی ادامه داد: من انگیزه بیشتری برای گلزنی داشتم، اما شرایط به شکلی پیش رفت که از هدف فردی دور ماندم. با این حال فکر می‌کنم چیز‌هایی که کادرفنی خواسته بودند را انجام دادم. هنوز فرصت هست و خیلی دوست داشتم جشن گلم در کنار هواداران بود. با این حال هنوز فرصت برای خوشحالی آن‌ها وجود دارد.

اوساگونا درباره شانس گلزنی برابر استقلال گفت: آن‌ها حریف قابل احترامی هستند. ما به عنوان قهرمان لیگ در این بازی حاضر می‌شویم. در دربی آخر همه چیز با تساوی همراه شد و خوشحالم که در آن یک پاس گل داشتم. امیدوارم شرایط بهتری در این بازی داشته باشم و با گلزنی همراه باشد. همه دوست دارند در دیدار‌های بزرگ گل بزنند و مسلما این گل همیشه خاطره انگیز خواهد بود. انگیزه زیادی دارم و امیدوارم فرصتی برای این اتفاق پیش بیاید.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از حریف داریم. آن‌ها در تمام نقاط زمین از بازیکنان خوبی برخوردار هستند. مسلما در خط دفاعی نیز کار را سخت خواهند کرد. باید از فرصت کوچک برای اتفاق بزرگ سود برد و ما با ذهنیت برد و صعود در زمین حاضر خواهیم شد.

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس درباره خطا‌های زیادی که داوران علیه او می‌گیرند گفت: این همیشه مورد اعتراض من بوده است. بازی فوتبال در کنار جذابیت آن فیزیکی هم هست. من هیچ گاه قصد آسیب به بازیکنی را ندارم. برخورد فوتبالی چیز عادی است و اینکه بخواهی توپ را در مالکیت بگیری نیازمند قدرت فیزیکی است، اما اینکه هر برخوردی خطا اعلام شود مسلما روی روند بازی تاثیرگذار است. من هیچ گاه به دنبال خطا نیستم، اما بار‌ها بوده که بی جهت توپ را داور در اختیار حریف قرار داده است. مسلما آن‌ها هم در کار خود بهترین هستند. امیدوارم در دیدار دربی یک داوری فوق العاده را شاهد باشیم و در نهایت تیمی که نمایش بهتری داشت و از فرصت سود برد به برتری برسد.

اوساگونا درباره احتمال ادامه همکاری خود با پرسپولیس گفت: من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد. الان وظیفه من این است که در تمرین و بازی بهترین باشم تا نظر کادرفنی و در ادامه هواداران را جلب کنم. من به شغلی که در آن هستم آگاه هستم و شما باید همیشه بهتر باشید تا همکاری ادامه داشته باشد و من برای آن تلاش خواهم کرد.

وی درباره ناراحتی علیپور در بازی پایانی و از دست رفتن آقای گلی‌اش گفت: او دوست خوب من است. یک مهاجم قابل اعتماد. برای او ناراحت شدم که نتوانست به این عنوان برسد. اما هنوز اتفاقات خوبی پیش روی او قرار دارد. او از اعتماد خوبی برخوردار است که می‌تواند به پیشرفت و موفقیت بیشتر کمک کند. من واقعا دوست دارم او گل بزند و وقتی او خوشحال است من هم احساس خوبی به عنوان هم‌تیمی‌اش دارم، درست مثل پاس گل دربی که باعث خوشحالی‌اش شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=161146

ثبت نظر

-