میکونوس بهشت فوتبالیست‌های لیگ برتر

  • کد خبر : 160966
  • 03 شهریور 1399 - 19:47
میکونوس بهشت فوتبالیست‌های لیگ برتر

نیوز/ علیرضا روش؛ برای فوتبالیست‌ها هیچ چیز لذت بخش‌تر از تابستان نیست. تابستانی که آفتاب سوزان آن بهترین فرصت را برای استفاده از تعطیلات آخر فصل فراهم می‌کند. برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای و پولدار شاغل در فوتبال اروپا تابستان محل استراحت و پول خرج کردن در یک مکان ساحلی است. مکانی که این روزها همه را به سمت جزیره میکونوس می‌کشاند.

بهشت فوتبالیست‌های جزیره
جزیره میکونوس یکی از جزایر محبوب و شناخته شده یونان است که به سواحل زیبایش معروف است. این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی دارای بافت سنتی و آرامش بخشی است و در سال هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند که حالا پای فوتبالیست‌ها را هم به خود باز کرده است. حتی باوجود‌ کرونا هم دولت یونان ریسک درآمدزایی از راه ورود توریست را نبسته است. به خصوص حالا که چند بازیکن لیگ برتری تعطیلات خود را در این جزیره سپری می‌کنند. میکونوس علاوه بر جاذبه‌های طبیعی زیبایی که با خانه‌های سنتی ساحلی دارد، تفریحات دیگری را هم برای گردشگران رقم زده است. برنامه‌های متنوع و شبانه نیز در همه جای آن برگزار می‌شود که هیجان تعطیلات را زیر نور ماه بیشتر می‌کند. به ویژه برای بازیکنانی که کل سال را در تیم‌های بزرگ پایتخت گذراندند و در شهرهای مدرن با برج‌ها و آسمان خراش‌های بلند یا مراکز خرید لوکس زندگی کردند سفر چند روزه به چنین جزیره‌ای به آنها برای شروع فصل جدید آرامش می‌دهد. همچنین در این جزیره فستیوال‌های مختلف موسیقی باحضور بهترین دی‌جی‌های دنیا برگزار می‌شود.

با حضور دله الی و هری مگوایر
در حال حاضر دو بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس به همراه خانواده در جزیره میکونوس حضور دارند و از تعطیلات‌شان لذت می‌برند. دو بازیکن تیم ملی انگلیس پول‌هایشان را در این جزیره خرج می‌کنند و تابستان ۲۰۲۰ را به زیباترین شکل ممکن می‌گذرانند. هرچند که مگوایر اخیراً همان جا با حاشیه روبه‌رو شد و تعطیلاتش کمی خراب کرد.

آرسنالی‌ها هم بودند
قبل از اینکه دله الی و هری مگوایر به عنوان بازیکنان تاتنهام و منچستریونایتد در میکونوس حضور پیدا کنند، این جزیره پاتوق آرسنالی‌ها بود. راب هولدینگ و کالوم چمبرز هم در روزهای گذشته در این جزیره دیده شدند و تعطیلات تابستانی را در یونان سپری کردند.

پاتوق یونایتدی‌ها
تفریحات لاکچری میکونوس پای منچستری‌ها را هم به این جزیره باز کرده است. مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و اسکات مک‌تامینی بعد از اتمام فصل به همراه نامزدهایشان در این جزیره حاضر شدند و تفریح کردند.

شعبه دوم لیگ برتر
به جز بازیکنانی که نام برده شد، چهره‌های دیگری همچون تامی آبراهام، بن چیلول، دنی درینک‌واتر و جک گریلیش تعطیلات‌شان را در میکونوس گذراندند. به جز اینها بازیکنان دیگری همچون وین رونی، کاکا، کوین تراپ و… سابقاً برای تعطیلات به این جزیره آمده بودند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=160966

ثبت نظر

-