تهران همچنان در وضعیت قرمز

  • کد خبر : 160776
  • 03 شهریور 1399 - 17:12
تهران همچنان در وضعیت قرمز

تهران همچنان در وضعیت قرمز

به گزارش نیوز به نقل از نیوز، استاندار تهران گفت: این استان همچنان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد و تداوم این وضعیت می تواند شروع سال تحصیلی جدید را تحت تاثیر قرار دهد.

انوشیروان محسنی‌بندپی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های شاخص هفته دولت ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اعلام کرد: اگر وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان تهران به همین صورت باشد، ممکن است شروع سال تحصیلی جدید به منزله حضور دانش‌آموزان در کلاس درس نباشد.

وی بر لزوم برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری باعث می‌شود تا سلامت مردم حفظ و شکوه عزاداری امام حسین(ع) به نمایش گذاشته شود.

محسنی بندپی به بهبودی ۷۸ هزار و ۸۸۹ بیمار کرونایی در استان تهران اشاره و بیان کرد: در مجموع از روزهای نخست شیوع این ویروس تاکنون ۹۶ هزار و ۴۰ نفر در سطح این استان به کرونا مبتلا شده اند.

استاندار تهران گفت: در مجموع تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در این استان به پنج هزا رو ۸۲۳ نفر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: شیب کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان بسیار ملایم است گرچه روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک قابل قبول محسوب می شود.


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=160776

ثبت نظر

-