استقلال خط دفاع شکننده‌ای دارد

  • کد خبر : 160313
  • 03 شهریور 1399 - 10:54

به گزارش نیوز، حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان پایتخت با کسب برد مقابل استقلال، راهی فینال جام‌حذفی می‌شوند. او دلایل جالبی هم برای این پیش‌بینی خود داشت. درخشان به ما گفت: «باید واقعیت‌ها را در مورد تیم فعلی پرسپولیس بپذیریم؛ این تیم قهرمان لیگ شده و هنوز هم پرقدرت‌ترین تیم فوتبال ایران به شمار می‌رود. حالا موضوع انگیزه یک چیز دیگر است، اما پرسپولیس ساختار خوبی دارد و در جام‌حذفی می‌تواند موفق شود به خصوص برابر استقلال، من شانس پیروزی را به پرسپولیس می‌دهم.»

او اضافه کرد: «بار‌ها به عنوان بازیکن و سرمربی، دربی‌های مختلفی را تجربه کرده‌ام. می‌دانم شرایط دربی با باقی مسابقات فرق دارد. کوچک‌ترین اشتباه ممکن است کار دست تیم‌ها بدهد. معمولاً در فوتبال به این شکل است که بازیکنان باتجربه، اشتباهات کمتری دارند و اگر گفتم پرسپولیس توانایی آن را دارد که از سد استقلال بگذرد، به همین خاطر است؛ من روی تجربه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس حساب باز کرده‌ام.»

درخشان ادامه داد: «اگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند در خط دروازه و خط حمله که نقاط ضعف تیم به شمار می‌رود، کم‌اشتباه و پرتحرک ظاهر شوند و انگیزه‌هایی که در هفته‌های میانی لیگ داشتند را دوباره احیا کنند، من شک ندارم برنده این بازی خواهند شد. پرسپولیس باید نبض بازی در خط میانی را به دست بگیرد و حملاتش را از راست و چپ طراحی کند. استقلال نشان داده خط دفاع شکننده‌ای دارد و اگر بچه‌ها برد می‌خواهند باید از این منطقه به استقلال ضربه بزنند. به هر حال من هم پرسپولیسی هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده این مسابقه شود.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=160313

ثبت نظر

-