ورمزیار: پرسپولیس برای دربی بی‌انگیزه نیست

  • کد خبر : 160010
  • 03 شهریور 1399 - 4:52
ورمزیار: پرسپولیس برای دربی بی‌انگیزه نیست

به گزارش نیوز، صادق ورمزیار درباره دیدار استقلال در بوشهر و مسابقه بعدی در دربی با ما همکلام شد.

آقای ورمزیار! استقلال دوم شد. پیش‌بینی می‌کردید؟
این تیم لیاقت قهرمانی را داشت. واقعاً حیف از این استقلال که این فصل یکی از پرمهره‌ترین و بهترین تیم‌های این سال‌ها بود و دوم شد. اگر این همه دردسر و مشکل برای تیم نمی‌ساختند قطعاً این استقلال قهرمانی را برای خود می‌کرد.

چطور؟
نظم تاکتیکی که در دوران استراماچونی برای استقلال ساختارسازی شد هنوز هم در جای جای ترکیب تیم دیده می‌شود. بازیکنان به خوبی وظایف‌شان را می‌دانند و البته نباید از بازیخوانی خوب کادر فنی فعلی هم غافل شد ولی در کل استقلال شایسته جایگاهی بهتر و بالاتر از دومی بود ولی با این همه مشکلات این دومی هم نتیجه قابل قبولی بود.

بازی با بوشهری‌ها را چطور ارزیابی کردید؟
متأسفانه در این بازی علی کریمی نبود و دیدیم که نبود یک هافبک دفاعی قدر در میانه زمین استقلال چه موقعیت‌هایی را به حریف می‌داد که البته بیشتر در نیمه اول بود و در همان لحظات شوت سرکشی هم زدند و باز هم استقلال از راه دور گل خورد ولی در نیمه دوم فرشید اسماعیلی آمد و این خلأ تا حد زیادی برطرف شد.

نقطه قوت استقلال کجاست؟
اتحاد و رفاقتی که بین اعضای تیم دیده می‌شود در کمتر تیمی دیده‌ایم. البته نباید از بازی مؤثر دیاباته هم غافل شد. این بازیکن علاوه بر کار‌های هجومی گاهی درون ۱۸ قدم خودی هم دیده می‌شود و هر بازی نقش مهمی در نتیجه گیری تیم دارد. قایدی هم شب خوبی را پشت سر گذاشت و مطهری هم عالی بود ولی استقلال هنوز در خط دفاعی مشکلاتی دارد که برای بازی با پرسپولیس کمی نگران‌کننده است.

دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی راحتی برای هیچ یک از دو تیم نیست. به نظر می‌رسید پرسپولیس با مسجل شدن قهرمانی اش در هفته‌های قبل انگیزه لازم را نداشته باشد ولی با بازی‌هایی که در این چند هفته از این تیم دیدیم مشخص شد آن‌ها انگیزه خودشان را در سطح خوبی حفظ کرده‌اند و این می‌تواند کار را برای استقلال دشوار کند. البته استقلال هم انگیزه‌های زیادی برای این مهم دارد و می‌تواند یک دربی تاکتیکی باشد. در هر صورت امیدوارم استقلال برنده شود و در نهایت قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاورد، چون یک جام می‌تواند خستگی هواداران را دَر کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=160010

ثبت نظر

-