اتفاق عجیب در خودکشی دانش آموز ممتاز بخاطر کنکور / او به قتل رسیده است؟! + جزییات

  • کد خبر : 159841
  • 03 شهریور 1399 - 0:58
اتفاق عجیب در خودکشی دانش آموز ممتاز بخاطر کنکور / او به قتل رسیده است؟! + جزییات

به گزارش اختصاصی نیوز، بعد از ظهر پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه بود که مأموران پلیس پایتخت در جریان مرگ مشکوک پسر ۱۹ ساله ای به نام علی که دانش آموز نخبه بود در بیمارستان امام حسین (ع) تهران قرار گرفتند. بلافاصله یک تیم از مأموران راهی بیمارستان شدند و تحقیقات خود را برای پرده برداشتن از راز مرگ پسرجوان آغاز کردند.

ماجرای خودکشی پسرنخبه تهرانی پس از کنکور

مأموران در اولین قدم از تحقیقات خود به سراغ خانواده دانش آموز نخبه رفتند. پدر ومادر علی که از مرگ فرزندشان درشوک به سر می بردند در اظهارات خود به مأموران گفتند پسرمان جزو دانش آموزان نخبه بود و از مدت ها قبل خود را برای کنکور ۹۹ آماده کرده بود. صبح زود از خواب بیدار شد و برای رفتن به سرجلسه کنکور آماده بود. استرس داشت اما به او گفتیم که نگران نباشد و مزد همه زحمت هایی را که کشیده می گیرد.

آنها ادامه دادند: حوالی بعدازظهر بود که با صدای فریادهای یکی از همسایه ها متوجه شدیم پسرمان از بالای پشت بام سقوط کرده است، وقتی خودمان را به بالای سر علی رساندیم او غرق درخون بود. بلافاصله پسرمان را به بیمارستان منتقل کردیم . پزشکان همه تلاش خود را انجام دادند تا پسرمان دوباره به زندگی بازگردد و ما هم امیدوار بودیم اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده علی جانش را از دست داد.

خودکشی یا قتل پسر دانشجو

با ثبت اظهارات والدین پسرجوان دور جدیدی از تحقیقات کارآگاهان آغاز شد. پدر و مادر پسرجوان مدعی بودند آثار ضرب و جرح را روی بدن فرزندشان مشاهده کرده اند و احتمال می دهند که فردی او را عمدا از بالای پشت بام به پایین پرت کرده است.

با اظهارات جدید زن و مرد جوان کارآگاهان در محل حادثه حضور پیدا کردند تا با به دست آوردن سرنخ جدیدی گره کوری که به این پرونده افتاده بود را بازکنند و این درحالی بود که جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانون منتقل شد.

تحقیقات ادامه داشت و مأموران پلیس در بررسی صحنه مرگ پسرجوان با وسایلی که علی برای کنکور همراهش بود روبه رو شدند .

روند بررسی ها نیز حاکی از آن بود که در محل حادثه هیچ آثاری از ضرب و جرح به چشم نمی خورد و این درحالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند هیچ گونه آثار ضرب و شتم و درگیری روی جسد مشاهده نشده است .

به این ترتیب وقتی مأموران پازل های این ماجرا را یکی پس از دیگری دنیوزر هم چیدند مشخص شد پسرجوان پس از پایان کنکور از آنجایی که به نظر خودش امتحان کنکور را خراب کرده و حتما نتیجه قابل قبولی به دست نمی آورد اقدام به خودکشی کرده است.

جعفر پاکزاد

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=159841

ثبت نظر

-