تماشای«تقاص» در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی/ فیلم

  • کد خبر : 1592
  • 20 بهمن 1398 - 20:39
تماشای«تقاص» در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی/ فیلم
به گزارش نیوز،

محسن توسلی خواننده آثارموسیقایی مرتبط با مضامین انقلابی و حماسی با اشاره به تولید قطعه « تقاص » توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بود به مناسبت چهلمین روز از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگی به نام «تقاص» تولید و آماده انتشار شده است. در این اثر قاسم صرافان ترانه سرا، امیدرهبران تنظیم کننده، حسن فراهانی نوازنده ترومپت، پویان اعتصامی میکس و مستر و سید مهدی جوادی تهیه کننده  گروه اجرایی که در موسسه «رایمون» تهیه شده را تشکیل می دهند.

اخبار فرهنگ و هنر – وی ادامه داد: فکر می کنم این اثر یکی از معدود کارهایی باشد که به مناسبت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. به هرحال هنرمندان زیادی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی قطعات زیادی را تولید کرده بودند اما تا آنجا که بنده می دانم اثری برای چهلمین روز شهادت این سردار بزرگوار انقلاب اثری تولید نشده است. اگرچه من براین باورم صدها کارهم از این دست تولید دربرابر بزرگی حاج قاسمی چیزی نیست. او مردی است که به گردن همه ما حق دارد و اگر تا سالگرد شهادت این سردار بزرگ هم کار تولید شود واقعا ذره ای از زحمات حاچ قاسم برای انقلاب اسلامی ایران جبران نمی شود.

این خواننده موسیقی در بخش پایانی صحبت های خود اظهار کرد: ما طی این مدت در حد توان توانستیم یک کار برای شهادت حاج قاسم تولید کنیم و یک کار را هم برای چهلمین روز شهادت سردار پیش روی مخاطبان قرار دهیم. امیدوارم خداوند این توفیق را به ما بدهد که برای سالگرد این بزرگمرد انقلاب اسلامی اثر دیگری را هم تولید کنیم.

محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=1592

ثبت نظر

-