خط و نشان قاطع فرمانده بلندپایه ارتش برای اسرائیل و آمریکا

  • کد خبر : 158674
  • 02 شهریور 1399 - 6:44
خط و نشان قاطع فرمانده بلندپایه ارتش برای اسرائیل و آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح‌های اجرا شده توسط نیروی زمین ارتش در شهرستان فومن با بیان اینکه در رکاب رهبری بودن از افتخارات نیرو‌های مسلح است اظهار داشت: ارتش و سپاه آمادگی خنثی کردن هر تهدیدی را علیه ایران اسلامی دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای نیرو‌های مسلح ایران فرقی نمی‌کند این تهدید از سوی آمریکایی‌ها یا رژیم صهیونیستی باشد و یا ائتلاف سعودی آمریکایی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت‌فقیه و با استعانت از پروردگار متعال به موفقیت‌ها و دستاورد‌های بسیار چشمگیری رسیده‌اند.

امیر سرتیپ حیدری آمادگی نیرو‌های مسلح در کنار سپاه برای پاسخ دادن به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه از توانمندی این نیرو‌ها در بخش سازندگی هم استفاده می‌شود تصریح کرد: بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری بخشی از توان نیرو‌های مسلح باید در زمان صلح در خدمت سازندگی قرار گیرد.

او اقدامات بسیار متعدد نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی ارتش در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و مشارکت گسترده نیرو‌ها برای اجرای طرح‌های غربالگری و ضدعفونی کردن اماکن را مورد اشاره قرار داد و گفت: نیرو‌های مسلح تمام توان خود را پای کار است و برای کمک به مردم در موضوعات مختلف به وعده‌های خود عمل می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جانفشانی‌های نیرو‌های مسلح برای پاسداشت از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی را متذکر شد و ابراز داشت: حضور در محور مقاومت یکی دیگر از اقدامات نیرو‌های مسلح بعد از دفاع مقدس است تا جایی‌که حضور در این میدان در کنار سایر نیرو‌ها سبب شد دشمنان تازه به دوران رسیده در جای خود بنشینند.

5mK4PT9NeqWV

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند اظهار داشت: ما همواره گفته‌ایم که قصد تجاوز و تهدید به هیچ کشوری را نداریم، اما همه بدانند که ما با اقتدار تمام از ارزش‌های انقلاب و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.

او ایجاد صلابت و قدرت بی‌بدیل در جامعه به واسطه وجود مقدس مقام معظم رهبری را متذکر شد و گفت: پاسداری و حفظ امنیت و تمامیت ارضی یک بخش از مسئولیت نیرو‌های مسلح محسوب می‌شود از طرفی آن‌چه که نیرو‌های مسلح ما را از نیرو‌های مسلح سایر کشور‌ها متمایز می‌کند همراهی با ولایت و مطیع، ولی امر خدا بودن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دفاع از کیان اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه را از جمله رویکرد‌های نیرو‌های مسلح ارزیابی کرد و در همین زمینه ابراز داشت: حفاظت از امنیت، تمامیت ارضی، استقلال و ارزش‌های انقلاب برعهده ما است و نیرو‌های مسلح برای انجام این مأموریت بسیار خطیر خود جانفشانی و فداکاری می‌کند.

امیر سرتیپ حیدری: با تأکید بر اینکه امروز با توجه به نبود پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) رهبر معظم انقلاب چراغ راه هدایت و صراط مستقیم ما محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: پیامبر (ش)، امامان معصوم و ائمه اطهار (ع) مصداق عینی صراط مستقیم بودند و امروزه باید پشت سر، ولی فقیه زمانه ثابت قدم باشیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=158674

ثبت نظر

-